וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה יחזקאלי מוציא שני ספרים, לילדים ולמבוגרים, על אירועי ה-7 באוקטובר

10.7.2024 / 10:30

ספרו למבוגרים של העיתונאי נקרא "אמרתי לכם. זה ג'יהאד" ובו הוא חוזר לשיחותיו עם עראפת וברגותי ומסביר איך לדעתו הגענו ל-7 באוקטובר. בנוסף הוציא ספר קומיקס בלשי לילדים, "השקט שלפני המבול", המתאר את הכנות מחבלי החמאס לטבח ודמותו של צבי חושדת שזה יתרחש

צבי (צביקה) יחזקאלי. מיכה לובטון,
צביקה יחזקאלי/מיכה לובטון

העיתונאי והפרשן לענייני ערבים צבי (צביקה) יחזקאלי, שבאחרונה עבר מחדשות 13 לערוץ i24NEWS, משיק שני ספרים ראשונים במקביל - אחד למבוגרים ושני לילדים.

ספר הביכורים שלו למבוגרים נקרא "אמרתי לכם. זה ג'יהאד" ובו יחזקאלי חוזר בין השאר לשיחות שקיים עם ראש הרשות הפלסטינית יאסר ערפאת, עם המחבל זכריה זביידי בג'נין, עם ראש הפת"ח מרוואן ברגותי שאיתו נפגש בכלא, ועוד עשרות מפגשים וחוויות שלדבריו מסבירים כיצד הגענו ל-7 באוקטובר.

כריכת הספר "אמרתי לכם. זה ג׳יהאד" שכתב צביקה יחזקאלי. יח"צ,
כריכת הספר "אמרתי לכם. זה ג'יהאד" שכתב צביקה יחזקאלי/יח"צ
כריכת ספר הילדים "השקט שלפני המבול" שכתבו צביקה יחזקאלי ואורי אדלר. יח"צ,
כריכת ספר הילדים "השקט שלפני המבול" שכתבו צביקה יחזקאלי ואורי אדלר/יח"צ

בנוסף, יחזקאלי מוציא את ספר הקומיקס הבלשי לילדים שכתב עם אורי אדלר, "השקט שלפני המבול", הראשון מתוך סדרת ספרי ילדים חדשה שתעסוק במאורעות מלחמת עזה, ועל האיורים חתום אורי לרמן. הספר, נמסר, "מספר כיצד ברצועת הטרור עזה, במנהרות מתחת לפני האדמה, מתכוננים מחבלי החמאס למתקפת טרור נוראית על ישראל. צבי, ביחד עם כמה חברים חושדים שזה מה שעומד להתרחש ומגלים תגליות ששירותי הביטחון בישראל לא ידעו עליהן".

הספרים יוצאים בהוצאה עצמאית וניתנים לרכישה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully