וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטי-ישראלים נגד שירה האס "החיילת מצבא הכיבוש" ו"קפטן אמריקה" החדש: "שייכשלו"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 14:43

עם פרסום הטריילר לסרט הקומיקס המצופה של מארוול, התברר שבמקום הסופר-גיבורה הישראלית סברה, דמותה של האס מתוארת כעת בתור "אלמנה שחורה לשעבר וסוכנת אמריקנית בהווה". פעילי החרם לא השתכנעו: "הסרט מסתבך בגלל זו שלא ננקוב בשמה, חיילת לשעבר שמפיצה תעמולה ישראלית"

טיזר לסרט "קפטן אמריקה: עולם חדש מופלא" של ג'וליוס אונה/באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

הטריילר הראשון לסרט "קפטן אמריקה: עולם חדש המופלא", יצא היום (שישי), ובמקום שהשיחה תתמקד בקפטן החדש, אנתוני מאקי, ברשתות החברתיות עסוקים בעיקר באחת מדמויות המשנה - "רות בן שרף", שתגלם הכוכבת הישראלית שירה האס ("שטיסל", "המורדת").

שירה האס נבחרה לגלם את סברה, סופר גיבורה ישראלית וסוכנת מוסד מהקומיקס של מארוול. מדובר בדמות יחסית שולית בגלריה העצומה של מארוול, שהופיעה לראשונה ב-1980 כשנלחמה בענק הירוק ומאז הופיעה עוד כ-50 פעמים בעלילות שונות, מבלי שזכתה לחוברת משלה. על כל פנים, מאז שהוכרז על כך תנועת החרם על ישראל (BDS) ניסתה להפעיל לחץ על החברה לפטר את האס ולהוציא את דמותה מהסרט.

מארוול בחרה שלא לעשות זאת, אך נראה שכן שינתה את תיאור הדמות. מי שמצפה לראות סופר-גיבורה ישראלית, גילה היום כי "רות בן שרף" מתוארת כ"אלמנה שחורה לשעבר, שעובדת כיום עבור ממשלת ארצות הברית ונהנית מאמון הנשיא".

כך או כך, גולשים אנטי-ישראלים לא באו לידי סיפוק. ומתכוון להחרים את הסרט בגלל האס. "לא רק שחיילת צה"ל לשעבר שירה האס עדיין בסרט הזה, היא מופיעה פעמיים בטריילר", זעם גולש אחד בפוסט שזכה לאלפי לייקים. "זה ממש מבאס שהסרט הזה מסתבך בגלל ההיא שלא ננקוב בשמה. פשוט מבאס", הגיב גולש אחר. "כולנו מקווים שהסרט ייכשל מאחר שמככבת בו חיילת צבא הכיבוש של ישראל שירה האס, שהתגייסה אפילו שהיה לה פטור רפואי ועדיין מפיצה תעמולה בעד ישראל, כש'רות' שהיא בעצם הגיבורה הישראלית סברה היא ניסיון ליצור תעמולה פרו ישראלית", כתב גולש אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully