וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באולם: התיק נגד אלק בולדווין קרס - והמשפט בוטל

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 10:14

השחקן, שירה למוות בצלמת הלינה האצ'ינס מאקדח שנטען בטעות בתחמושת חיה על סט הסרט "Rust" ב-2001, זוכה לחלוטין. זאת, לאחר שנפסק כי התביעה הסתירה ראיות שהיו עשויות להיות קשורות בתיק

בווידאו: תיעוד מהתשאול הראשוני של השחקן אלק בולדווין אחרי הירי הקטלני על סט הסרט "Rust"/צילום: תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים, רויטרס

דרמה בבית המשפט בסנטה פה: השופטת ביטלה את האישומים נגד השחקן אלק בולדווין, בפרשת הירי בצלמת הלינה האצ'ינס על סט הסרט "Rust" ב-2001, בשל התרשלות רשויות האכיפה. בית המשפט קיבל את טענת הסנגורים של בולדווין, שהתביעה והמשטרה הסתירו מההגנה ראיות שנאספו.

ההחלטה התקבלה במפתיע, ביום השלישי למשפטו של השחקן, שגם הפיק את הסרט. כזכור, אקדחו של בולדווין ירה על הסט כדורים חיים מאקדח שלא אמור היה להיות טעון בהם, מה שהביא למותה של הצלמת ולפציעתו של איש צוות נוסף. התביעה טענה כי הוא נהג בחוסר אחריות עם הנשק, ועל כן התעקשה להעמיד אותו לדין. מוקדם יותר הורשעה בפרשה האחראית על הנשקים בהפקה, האנה גוטיירז-ריד, שטענה את האקדח בכדורים החיים ונאשמה בגרימת מוות ברשלנות. ייתכן כי ההחלטה במשפט של בולדווין תביא גם לזיכויה בפרשה.

עם קבלת ההחלטה, בולדווין פרץ בבכי. הוא ובני משפחתו עזבו את האולם מבלי לדבר עם התקשורת.

משפטו של אלק בולדווין, סנטה פה, ניו מקסיקו, 12 ביולי 2024. RAMSAY DE GIVE/Pool via REUTERS, רויטרס
בולדווין עם קבלת ההחלטה, הלילה/רויטרס, RAMSAY DE GIVE/Pool via REUTERS

מה שהכריע את הכף לבסוף זו תחמושת שהגיעה לידי המשטרה במסגרת החקירה, אך גופי האכיפה לא תיעדו זאת בתיק של בולדווין ולא עדכנו את צוות ההגנה על כך. הסנגורים טענו כי מדובר בהסתרה מכוונת של ראיה, שבחינה שלה הייתה יכולה לסייע לבולדווין. הקטגורים טענו מנגד בבית המשפט שמדובר בממצא שולי וללא ערך ראייתי, אך השופטת פסקה כי בכל מקרה היה צריך לעדכן בכך עד ההגנה, וכי התנהלות התביעה מצדיקה את פסילת התיק כולו.

זו הפעם השנייה שהאישומים נגד בולדווין נדחים, ולפי הכרעת בית המשפט לא ניתן להעמיד אותו לדין שוב. עם זאת, בני משפחתה של הצלמת שוקלים לתבוע אותו במשפט אזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully