וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון נפרד מברנדה: "שאנן דוהרטי הייתה כוח טבע, אתגעגע אליה"

14.7.2024 / 18:50

עולם התרבות נפרד מכוכבת "בוורלי הילס" בעקבות מותה בגיל 53. ג'ייסון פריסטלי שגילם את ברנדון ב"בוורלי הילס": "אני בהלם וכאב". גבריאל קרטריס: "אני יודעת שלוק שם בזרועות פתוחות ואוהבות". אליסה מילאנו ששיחקה לצדה ב"מכושפות": "הייתה לי יראת כבוד כלפיה"

בוורלי הילס/קטע מהסדרה "בוורלי הילס 90210 – העונה החדשה"

חבריה, מכריה ומעריציה של השחקנית שאנן דוהרטי ספדו לה בעקבות מותה היום (ראשון) לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן כשהיא רק בת 53.

ג'ייסון פריסטלי, שגילם את אחיה ברנדון ב"בוורלי הילס 90210" כתב באינסטגרם: "שמעתי על מותה של חברתי שאנן בהלם ובכאב. היא הייתה כוח טבע ואני אתגעגע אליה. אני שולח אהבה ואור למשפחתה בזמן החשוך הזה".

בריאן אוסטין גרין, שגילם את דיוויד בסדרה, כתב באינסטגרם: "שאן, אחותי... אהבת אותי עם כל מה שעברתי. היית חלק גדול מההבנה שלי באהבה. אני אתגעגע אלייך יותר מכפי שאני יכול לעכל כרגע. תודה על המתנה שאת".

קרול פוטר שגילמה את סינדי, אמם של ברנדון וברנדה ב"בוורלי הילס", ספדה באינסטגרם: "איזה מסע היא עברה! הלכה מוקדם מדי. כל הדרך היא נשארה נאמנה לעצמה ונתנה דוגמא של אומץ והתמדה בהתייצבות מול המוות שלה. שתנוח על משכבה בשלום"

גם גבריאל קרטריס, שגילמה את אנדראה בסדרה, ספדה: "כל כך צעירה. כל כך עצוב. נוחי על משכבך בשלום, שאנן. אני יודעת שלוק שם, בזרועות פתוחות ואוהבות".

השחקנית אליסה מילאנו, ששיחקה עם דוהרטי בסדרה "מכושפות", ספדה לה: "זה לא סוד שלשאנן ולי הייתה מערכת יחסים מורכבת, אבל בבסיסה היא הייתה מישהי שכיבדתי מאוד והייתה לי יראת כבוד כלפיה. היא היתה שחקנית מוכשרת, אהובה על ידי רבים והיא תחסר בעולם. תנחומיי לכל מי שאהב אותה".

השחקנית אוליביה מאן, שגילתה מוקדם יותר השנה כי אובחנה גם היא בסרטן השד, ספדה לדוהרטי: "אני שבורת לב לחלוטין. כשאובחנתי לראשונה כחולה בסרטן השד, נזכרתי איך היא הכניסה את העולם באומץ למסע שלה ופניתי אליה. הפכנו מייד לחברות, ולא יכולתי להבין את זה כי בגלל שבזמן שצפיתי ב'בוורלי הילס 90120', כשהייתי בת עשר, היא הייתה הכול בשבילי. בהודעה האחרונה שהיא שלחה לי, רק לפני כמה חודשים, היא שאלה מה שלומי ואם היא יכולה לעשות משהו בשבילי. שאנן הציעה את תמיכתה למרות שהייתה בשלב האחרון של המלחמה במחלה הנוראית הזאת. הסרטן באמת מפחיד, ושאנן התמודדה אתו בכבוד ובעוצמה".

האנימטור האגדי דון בלות' בן ה-86, שדוהרטי דיבבה בילדותה בסרטו "על קסמים ועכברים", שיתף בטוויטר תמונות משותפות של שניהם בילדותה ובבגרותה, וספד לה: "נוחי על משכבך בשלום שאנן. היית אישה כל כך מדהימה. אני כל כך שמחה שנפגשנו שוב. הלב שלי כבד היום, העולם תוהו ובוהו, אבל את בטוחה בבית עם המלאכים. אני אוהב אותך. -דון".

כשברנדה חששה מסרטן השד: הפרק הנשכח של "בוורלי הילס" קיבל משמעות מצמררת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully