וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שחשב שעידן יעשה תיקון הבין שיש דברים שלעולם לא ישתנו. דוש יישאר דוש

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 9:01

בסרט שמתנהל בראש שלו, עידן הוא הקורבן של מערכת היחסים עם אמילי ואכן הוא חזר אותו גזלייטר ודוש. וגם: זה לא ייאמן שהמלחמה והחטופים לא עולים בשיחות בבית האח הגדול, ובכלל נדמה שאיש מהדיירים לא השתנה ב-9 החודשים הללו. בן בירון בראודה מסכם עוד פרק של האח הגדול

האח הגדול/רשת 13

אני לא מאמין שהמילים האלה יוצאות מהמקלדת שלי אבל וואלה, כבר היה עדיף שהדיירים היו משאירים את אורית בבית. לא, באמת, אפילו ב"חברים" קו העלילה "היינו/לא היינו בהפסקה" של רוס ורייצ'ל היה גדול עליי, ככה ששני פרקים שלמים המוקדשים לפוסט מורטם של הקשר בין אמילי ועידן זה מעבר לכוחותיי. רק שבניגוד ל"חברים", כאן ברור שעידן ניסה לעשות לאמילי קורס מזורז בבית הספר הגבוהה לגזלייטינג, השתמש בה כתחליף בת זוג כשהבין שכל דלת אחרת לרומן בבית בבית נסגרה בפניו ואז אמר לה שהכל היה בראש שלה כשהבין שלא באמת בא לו על הקשר הזה אבל כל זה קרה כבר לפני שבועיים ואפילו משימת החזרה בזמן כבר מאחורינו. אמנם היה ברור שאמילי עדיין לא שחררה מעידן - טוב, זה לא שהבית הכיל פוטנציאל אחר לזוגיות - אבל כן זכינו לראות ממנה גוונים קצת אחרים, או יותר נכון, חמישים גוונים של באסה.

אמילי היא מסוג הבחורות שמאוהבות באכזבה. אני מהמר שהיא מעולם לא הזמינה מנה במסעדה ולא אמרה עליה "חשבתי שיהיה יותר טעים" וסביר להניח שלוקח לה לא פחות משעתיים לבחור חולצה לבנה בחנות רק כדי לבוא להחליף למחרת. ובכל זאת, בזמן של עידן מחוץ לבית זכינו ליהנות מאמילי קצת יותר. ועידן? טוב, נראה שהזמן מחוץ לבית לא ממש גרם למילואימניק טוב המראה להתפכח ולהבין שאי אפשר להתנהג ככה לבנות זוג, בטח ובטח שהכל מצולם ומועבר בשידור חי. לא ברור אם אלה סימנים של פוסט טראומה אבל בסרט שמתנהל בראש שלו, עידן הוא הקורבן של מערכת היחסים הזאת, הוא הרי בסך הכל אשם בכך שהיה נחמד אליה, התנהג באצילות והציע לה טוסט נקניק עם קצת חריף. מי שחשבו שהסיבוב השני של עידן בבית יהיה תיקון לסצנה שהוציאה אותו מהבית עם התואר "הדוש הבא הגדול ביותר בישראל" לא היו צריכים לחכות הרבה כדי להבין שכמו ריבים על גרנולה בישיבת התקציב יש דברים שלעולם לא ישתנו.

האח הגדול עידן. רשת 13, צילום מסך
דוש. עידן/צילום מסך, רשת 13

אם כבר פוסט טראומה, זה הזמן להגיד שלא רק הדר, עינב ואמילי החווירו מהידיעה שהטנג'ית האם חוזרת לבית. נכון, מרגע שנודע שהדיירים יהיו אלה שיחליטו מי משני הדיירים שחוזרים יישאר בבית לצמיתות, העובדה שאורית חוזרת ל-24 שעות בלבד הייתה צפויה יותר מהפרישה של הנשיא ביידן ובכל זאת, אלה לא היו שעות קלות. ממש כמו שעידן לא ניצל את הזמן בחוץ כדי לעשות בדק בית, גם אורית חזרה לבית כרוח סערה וניצלה כל דקה כדי להחיות סכסוכים ישנים, לרכל בפינת העישון, לדרוך לאנשים על האצבעות ובעיקר לצעוק. אבל מה, איך חיים כפרעליו אוהב אותה? אני לא יודע אם כשאומרים דברים שרואים משם לא רואים מכאן, מתכוונים לאנשים נמוכי קומה אבל איכשהו, במקום שחיים נמצא בו, אורית טנג'י היא קורבן.

כשפרידה ומלאני, שתי נשים שאי אפשר לחשוד בהן באהבת הדר, בחרו להשאיר את עידן (ולהדיח את אורית), הוא החליט שהן מוסתות על ידי החבורה היריבה או כמו שדני אומר "מישהו טפטף להן חשמל". אז בסדר, דני כנראה מספיק יפה כדי להגיד כל כך הרבה דברים מטומטמים בפרק אחד אבל חיים? נשמה, כאדם שלקח על עצמו את תואר נציג החלשים בבית, מי שרואה אחרים גם כשהם לא רואים אותו, איך יכול להיות שאתה כל כך עיוור לאלימות המילולית הבלתי פוסקת של אורית ואור? יכול להיות שמספיק קצת דיבור על בורא עולם כדי לסמא את עיניך? בכל מקרה, הכל מים מתחת לתוכי כי אורית חזרה לריב עם שכניה ואנחנו נשארנו עם ויכוחים על העוגות של עינב שהיא אולי ואולי לא מונעת מאור ודני.

רגע לפני שאדבר על הדיירים שנכנסו אמש באירוע הכניסה השנייה, אני חייב לעשות זום אאוט מהמהות של המדור שהיא התייחסות לאירוע הפרק ולדבר על העונה בכללותה. כשהיא התחילה לפני יותר מחודש היה משהו נחמד בזה שהיא סיפקה אסקפיזם מהמלחמה, נכון, היה עדיף שברשת ובשאר הערוצים היו מקדישים את לוח השידורים לדיבור על החטופות והחטופים שנמקים בעזה אבל בהתחשב בעובדה שהנושא הפך לשנוי במחלוקת, הסתפקנו במה שיש. ובכל זאת, בלי ששמנו לב, עונת אחרי ה-7 באוקטובר של "האח הגדול" הפכה לעונה שהקשר היחיד שלה למלחמה ולאסון הגדול בתולדות המדינה, מסתכם בסיכות הצהובות על החולצות של הדיירים ובמונולוג דרמטי מתחלף בפתיחת כל פרק מפי גיא ולירון ונשמע כאילו מישהו הכניס פרומפט לצאט GPT.

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
האח הגדול אמילי עידן. רשת 13, צילום מסך
אמילי ועידן/צילום מסך, רשת 13

נראה שאיכשהו ההפקה הצליחה ללהק רק אנשים שכל כך מרוכזים בעצמם עד שאיש מהם לא השתנה ולו במעט בתשעת החודשים האחרונים ואם השתנה זה לא מורגש. יותר מזה, המלחמה - ויותר ממנה, החטופים - כמעט ולא עולים בשיחות בבית וגם אם כן, מספיק להתבונן בתגובות חסרות הפרופורציה של הדיירים לכל צעקה מחוץ לבית או וידיאו של הילד/אחות/צ'ינצ'ילה שלהם ולהבין שאף אחד כאן לא מבין שבעולם שמחוץ לפרופיל האינסטגרם שלהם קורים דברים קצת יותר משמעותיים. נגיד, 120 חטופות וחטופים שלא ראו את המשפחות שלהם תשעה חודשים וחלקם הגדול כבר לא יראו שלא לדבר על החיילים שנהרגים כמעט על בסיס יומי.

מה שמתחבר לליהוק הדיירים לכניסה השנייה או בשמה השני "בואו נעמיד פנים שלא הכנסנו את מלי (מי?) וצחי (מי??) ועכשיו הכל מתחיל מחדש". אם מישהו, אני נניח, קיווה שאולי הדיירים החדשים יכניסו גוון אחר לבית ויובילו לשיחות שלא נוגעות באוכל ורומנים, הוא יכל להפסיק לחלום בשניה שהתחילה תעודת הזהות של קרן אוזן. נראה שהטייפ היחיד של נשים שמלהקי האח בחנו השנה הוא בנות עם מנוי למילוי שפתיים, החלקת קרטין וצמיד VIP למועדונים של נמל תל אביב. כאילו, חלום שלי שאפשר יהיה לסכם אותי במילים "רווק מסביון + עובד חברת חשמל" אבל כדיירת? קרן נראית כמי שבא להעביר את הזמן ליד הבריכה ואולי על הדרך גם לנהל איזה רומן זעיר עם אור. גם איציק-גבריות-רעילה-עמרם לא נראה כמו מישהו שיכניס צבע חדש לבית הזה, מי שהיו נואשים לדוש מרוכז בעצמו שמוכן להתעלם מהצרכים של כולם בשביל לשמור על הדיאטה שלו, קיבלו כבר את נועם רק שבניגוד לאיציק, התאום שנותר הוא בסך הכל בחור חמוד.

אין לי עדיין תובנות מעניינות מספיק על מיכל מושיוב ושילה שלום מלבד העובדה שתעודת הזהות שלה נתנה וייבים חזקים של מעיין אדם 2.0 ותודה לאל אנחנו עדיין מנסים להתמודד עם גרסת המקור. לעומתה, שילה עשוי להתגלות כדייר משמעותי בבית אבל באותה מידה גם יכול לסיים כפלופ שישכח באותה מהירות. באופן כללי, יש לי נטייה לא לבטוח באנשים שבגיל 27 קורות החיים שלהם היו יכולים למלא את אלה של מי שנפטר בשיבה טובה. ולא נסיים בלי הדי ג'יי החדש של הבית, הבן של דרק שארפ (איזה מלך) והאקס של פרידה שרצה להיות גם האקס של הדר אבל פחות הצליח לו. וכן, בדיוק כמו שאתם חושבים, אנחנו במרחק ימים ספורים מלקבל שידור חוזר של המשולש הרומנטי מהשבוע הראשון של העונה: פרידה, תום והדר. האמת? אני לא בטוח שאני שונא את הרעיון הזה. בשורות טובות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully