וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר קיבלה יפה את הכאפה הדוחה שחטפה ממלאני. זה מדהים ומגיע לה שאפו

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 9:12

די-ג'יי שארפ הוא פייק אחד גדול שהגיע לשחק משחק, גם פרידה הגיעה לשחק משחק שעליו למדה בבית ספר לריאליטי. אבל מעל הכול חייבים לומר שההחלטה לשדר "האח הגדול" כשקוברים 12 ילדים היא אומללה ושום מונולוג של גיא זו-ארץ לא יתקן זאת

פרידה מהאח הגדול בווידוי מצמרר על הניתוח להרמת ישבן שעברה, שהסתבך/רשת, ערוץ 13

היום אתחיל את המדור בכמה מילים על המצב, בטקסט מלא חשיבות על כמה שהתקופה הזאת מאתגרת לכולנו אבל אנחנו חייבים להמשיך. אני רוצה שתדעו שלמרות שזה מדור שמנתח את אירועי הפרקים האחרונים בבית "אח הגדול", הלב שלי תמיד נמצא עם החטופים, עם החיילים בעזה ובגבול הצפון ועם הילדים שנרצחו במג'דל שמס. אתם לא רואים, אבל בזמן שאני כותב את זה אני מניח יד אחת על הלב, עונד את סיכת החטופים ומסתכל לכם ישר בלבן של העיניים במבט של "בסוף יהיה טוב". מרגיש פתטי, לא? טוב, ככה בדיוק הרגשתי אתמול בזמן מונולוג הפתיחה של גיא זו-ארץ שקיבל את השידור מאולפן החדשות כדי לעדכן את כולנו באירועי הימים האחרונים בבית האח.

אין לי טענות לזו-ארץ, הוא בסך הכל בא להדפיס כרטיס, אבל ההחלטה של רשת 13 לשדר בכל מחיר את "האח הגדול" גם ביום בו 12 ילדים וילדות הובאו למנוחות אחרי שנרצחו באירוע שזעזע מדינה שלמה היא החלטה אומללה. החלטה ששום מונולוג מהונדס, מחושב ומשוחק לא תוכל לתקן. במחשבה שנייה, יש לא מעט ישראלים ששכחו לנתניהו את כל אירועי 7 באוקטובר בזכות נאום אחד באנגלית מצוחצחת מול הקונגרס. בכל מקרה, גם עם טעם חמוץ במיוחד ובמצב רוח ירוד, שודר אתמול פרק של "האח" ולמען הסולידריות אפילו החליטו לדחות את ההדחה ביום. זה היה הפרק בו גילינו האם הדיירים החדשים (שילה) מפחידים רק כשהם מחופשים לגלדיאטורים או האם יש כאן באמת חומר אנושי שעשוי לשנות העונה?

האח הגדול גיא זוארץ זו-ארץ. רשת 13, צילום מסך
גיא זו-ארץ/צילום מסך, רשת 13

שילה שלום, שמסתבר שהשם האמיתי שלו הוא בכלל שלום שילה שלום - נשמע כמו אימון שמקבלים אצל קלינאית תקשורת - הוא ללא ספק הפספוס הכי גדול שלי בשלב תעודות הזהות. מודה, הבעיה בי. בכל פעם בה מישהו שלא חצה את גיל שלושים מתחיל עם סיפורי מעשיות על כל הישגיו בחיים עד כה, אני מקבל התראה "המתחזים" בראש ונאטם. אבל אין מה לומר. ש.ש.ש הגיע לבית לתת עבודה ובראש בראשונה הוא מנסה ומצליח להוציא את אור מדעתו. זה כמובן לא אתגר גדול כי אור שלנו הוא מסוג האנשים שמסוגל לחשוב שגם המדיח תופס עליו תחת וכנראה שהעובדה ששילה יודע אנגלית ויש לו קעקוע אחד יותר ממנו, גורמת לחשוב שמישהו פה בא לריב והפעם כאמור זה גם נכון.

מהצד זה כמובן משעשע כי שילה ואור הם די אותו בן אדם, שניהם סובלים מגבריות רעילה שגורמת להם להיות בתחרות טסטוסטרון נצחית עם העולם, שניהם מסתכלים על כל גבר אחר בסביבה כאויב או כחבר ושניהם מסתירים ביטחון עצמי שברירי במיוחד מתחת לכל הפאסון הזה. ההבדל - מלבד שיני החרסינה המושלמות של שילה - הוא שאור נמצא בבית כבר כמעט חודשיים ומרגיש שהתשישות הנפשית נותנת בו את אותותיה לעומת שילה שנכנס לבית פרש ועם מה שנראה כמו מדריך שהכין מראש לאיך להגיע רחוק במשחק. לא כל כך ברור למה המדריך שלו כולל גם את פלירטוטי הסרק עם אמילי שנראה שמעניינת אותו פחות משגרת הטיפוח של חיים אבל אני חושד שמדובר בדרך שלו לפתוח חזית נוספת עם עידן. עידן - אלוהים כמה הבחור הזה צפוי - רץ בחזרה לאמילי ברגע שהוא מזהה שהיא אולי מחליפה את שברון הלב ממנו באחד חדש מה שהכניס את אמילי ללופ. אני לא יודע איזה מבנה אישיות גורם לאנשים לרדוף באובססיביות אחרי מי שהולכים לשבור להם את הלב אבל אם מישהו יחליט מתישהו לערוך על כך מחקר במעבדה, אין ספק שאמילי צריכה להיות פיישנט זירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
האח הגדול מלאני הדר. רשת 13, צילום מסך
מלאני והדר/צילום מסך, רשת 13

אני נכנס עכשיו ביודעין לשדה מוקשים של טוקבקים אבל אומר שאם יש מישהי אחת שבוודאות לא יישבר לה הלב בבית זאת פרידה. כן, אני יודע. היא כנראה מסומנת להגיע לגמר ואולי אפילו לקחת את העונה אבל משבוע לשבוע אני מבין שאני לא קונה את האקט שלה בשיט. מי שמדבר על הזיוף של פרידה בהקשר של הרמת ישבן או מילוי שפתיים מפספס את הסיפור האמיתי, כל מה שהבחורה הזאת עושה בבית זה להקרין לאנשים את מה שהם רוצים לראות ממנה וזוכה על הדרך באינספור נקודות אמפתיה. אני מוריד את הכובע על האסטרטגיות, כן? אבל אין כאן שום תהליך או מודל לחיקוי, בסך הכל מישהי שראתה לא מעט ריאליטי ויודעת איך לשחק את המשחק. מה שמוביל אותי לפייק רומן החדש של עם די ג'יי - אחי, אחי, אחי - שארפ. כמי שגדל עם מנוי למשחקים של מכבי תל אביב באירופה לא פשוט לי לכתוב דברים לא טובים על הבן של אגדת מכבי דרק שארפ אבל לפעמים צריך להגיד את האמת כמו שהיא - מדובר בפייק אחד גדול. כל סיפור ההיינו בחצי רומן בחוץ ועכשיו התבגרתי וראיתי אותך בבית "האח הגדול" והבנתי שאת האישה של חיי מרגיש יותר מתוכנן מהבדיחות הלא מצחיקות של דני, בסופו של דבר מדובר בבחור שבא להעביר את עונת המלפפונים של הכדורסל בבית הכי מצולם במדינה ואולי לצאת על הדרך עם קמפיין.

אה, כן, והיה גם את הסיפור הזה עם הדר ומלאני. תכלס? אני לא חושב שיש לי מספיק אסטרוגן בגוף כדי להבין את המורכבות של מערכת היחסים הזאת כי נראה שיש כאן באמת משהו שמצריך טיפול זוגי. הטייק שלי על הסיפור? מלאני נכנסה לבית עם אנטי מתוכנן על הדר ותוכנית להיות הגרסה החדשה והמשופרת שלה פלאס שירות קרבי. די מהר היא גילתה שהדר בחורה די סבבה וחיפשה סיבה אחרת לריב איתה, אז היא ניסתה להיכנס למטבח כדי לערער אותה אבל אז למרבה החלחלה היא הבינה שהדר מוכנה לסלוח לה גם על זה ולהתחיל חברות נשית אמיתית מה שערער אותה לגמרי ולכן היא בחרה בגישה האולטרה פמיניסטית: "תקשיבי מאמי, אני לא יכולה לראות את הפרצוף שלך". באופן מפתיע גם את הכאפה הזאת נראה שהדר לוקחת בסבבה וממצבת את עצמה כישו של הבית שתמיד מאמין בלהפנות את הלחי השנייה (תראו את הידידות החדשה שלה עם אור כדוגמה). אסיים את הטור בפנייה למשטרת ישראל - בכניסה השנייה נכנס גם דייר בשם איציק, מטר שמונים כזה, שחום ואוהב לשקול את הגרנולה שלו וחולצות של מותגים. מאז הכניסה עקבותיו לא נראו ואשמח שתשלחו כוחות חיפוש.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully