וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי ברש גוטליב מונתה לתפקיד מנכ"לית האופרה הישראלית

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 14:49

ברש גוטליב, שכיהנה במשך 26 שנה כמנכ"לית קרן הפילהרמונית הישראלית, תחליף בתפקיד מנכ"ל האופרה הישראלית את צח גרניט לאחר שכיהן בו שמונה שנים. גרניט יישאר בתפקיד המנהל האמנותי

טלי ברש גוטליב. מירי דוידוביץ',
טלי ברש גוטליב/מירי דוידוביץ'

טלי ברש גוטליב מונתה לתפקיד מנכ"לית האופרה הישראלית, ותחליף בתפקיד את צח גרניט לאחר שכיהן בו שמונה שנים. גרניט יישאר בתפקיד המנהל האמנותי. המינוי של ברש גוטליב, כך נמסר מהאופרה, הוא חלק מתהליך שינוי ארגוני שמבצעת האופרה, במסגרתו יפוצל תפקיד המנכ"ל והמנהל האמנותי, לאור ההתרחבות בעשיית האופרה הישראלית בשנים האחרונות.

ברש גוטליב כיהנה במשך 26 שנה כמנכ"לית קרן הפילהרמונית הישראלית, ונמסר כי במהלכן בין השאר גייסה מאות מיליוני שקלים לטובת פעילותה של התזמורת והייתה שותפה בעשייתה השוטפת. היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, בוגרת התכנית לניהול מוסדות תרבות ואמנות מטעם אוניברסיטת תל אביב ובוגרת תוכנית מנהיגות של מכון אספן.

ברש גוטליב מסרה: "אני נרגשת לקבל עליי תפקיד משמעותי זה ומאמינה בכל ליבי במקומה הייחודי של האופרה בתרבות הישראלית. בימים מטלטלים אלה יש משמעות מיוחדת לתרבות כמקור יציב של שקט פנימי ונחמה. אני מצפה להוביל את האופרה לצידו של צח בהמשך תהליך של צמיחה ומצוינות, להביא את קסם האופרה לקהלים חדשים גם בצפון ובדרום ולעורר את סקרנותו של הקהל הצעיר ולהדביק אותו באהבת האופרה".

יו"ר הועד המנהל של האופרה, פרופ' נילי כהן, מסרה: "בתום עבודה אינטנסיבית במהלך החודשיים האחרונים, מתוך הקפדה על ההליכים ומתוך מחויבות לאופרה הישראלית, המוסד שכה יקר לנו, הצלחנו להבטיח בחירה מצוינת לתפקיד מנכ"ל האופרה. הועד המנהל התרשם עמוקות מכישוריה ומחזונה של טלי ברש-גוטליב, ובחר בה פה אחד לתפקיד. אני בטוחה שבהובלה הניהולית והאמנותית של טלי ברש גוטליב ושל צח גרניט האופרה הישראלית תמשיך להיות מוסד אמנותי בינלאומי מוביל בישראל ותגיע לפסגות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully