וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרדף אחרי זמן מסך, המתח המיני בין פרידה ודיג'יי מבעיר את הטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 10:25

משולש האהבה הטראגי בין אמילי, עידן ושילה לא קורה במציאות, ומפריע לדרמה הכי מעניינת בבית: משחק החתול והעכבר הבלתי נגמר בין אור והדר. בלוג "האח הגדול"

הצצה לפרק ההדחה של "האח הגדול", עונה 14 פרק 36/רשת 13

אני מקווה שמישהו מספר השיאים של גינס צופה בעונה הזאת כי אם יש שני אנשים שיצליחו לטחון מים וממש לא רק במובן המילולי אלה אמילי ועידן. התחקות אחרי ההיסטוריה של מערכת היחסים הכן-אבל-בעצם-לא-אבל-אולי-דווקא-כן קיימת שלהם מצריכה ציר זמן שלא היה מבייש את "משחקי הכס" ומה שהכי משעשע שעבור הצופה מהצד כל הסיפור ביניהם מסתכם פחות או יותר בנשיקה וכמה ליטופים בשיער. מי שטרף את הקלפים (לכאורה) הוא שילה, שמאז שנכנס לבית נראה שהוא שם לעצמו למטרה להעלות את אמילי בחכתו, רק שאמילי למרות גילה הצעיר כבר למודת טראומות ממערכת היחסים עם עידן וממש לא ששה להכריז על עצמה כעל של-שילה.

הדבר הכי טראגי במשולש הרומנטי הזה הוא שהחלק הרומנטי בו מתקיים רק בראש של אמילי קופר. נדמה שלא סתם היא חולקת את שמה עם גיבורת "אמילי בפריז", גם לאמילי שלנו יש נפש רומנטית ובעיני רוחה היא כבר יכולה לראות את עצמה טסה לחופשה מהאגדות עם שילה ו/או עידן. הבעיה? שקוף שעבור עידן ושילה החיזור אחרי אמילי הוא בסך הכל חיזור על זמן המסך שהם יקבלו בתוכנית, לא במקרה מדובר בשני אנשים שנכנסו לבית אחרי זמן לא קצר בו ראו את התוכנית והם מבינים שהמסלול הבטוח לחשיפה כרוך בזוגיות או לפחות בדיבור עליה. קשה לומר אם עידן ושילה באמת משחקים באמילי או שהם באמת היו רוצים להיות בני הזוג שלה בעולם שמחוץ לתוכנית, אבל נראה שכרגע אהבה היא לא מה שמוביל אותם.

צר לי לבשר לכם את זה, אבל גם החיזור הגורלי של פרידה ודיג'יי לא נובע מיותר מאהבה למצלמות, רק שבניגוד לאמילי שמסמיקה למוות מנשיקה על הלחי, החבר'ה שלנו מוכנים לעשות דברים שפחות מותאמים לצפייה משפחתית. כן, המתח המיני בין השניים האלה ללא ספק מבעיר את המסך והם נראים נינוחים מאוד זה בזרועות זו, אבל שום דבר בשיחות שלהם לא מרמז על קשר שימשיך גם מחוץ לבית והכי אשמח להתבדות. אם לזרום על על אווירת "תיכון האח הגדול" אז אפשר להגיד שפרידיג'יי (הנה, גם המצאתי להם שם משותף) הם הזוג שכל השכבה יודעת שהם שוכבים וקצת מקנאת בהם, למרות שבאופן רשמי כולם מסתכלים עליהם כעל מוזרים (בעוד שקו העלילה של אמילי הוא קלאסי למלכת השכבה ומחזריה).

"האח הגדול", 7 באפריל 2024. רשת 13, צילום מסך
שורפים את המסך. פרידה ודיג'יי/צילום מסך, רשת 13

אישית, כל הרומנטיקה או הפייק רומנטיקה הזאת נורא לא מעניינת והיא בסך הכל לוקחת זמן מסך מקווי עלילה שהרבה יותר מבדר לצפות בהם. למשל? משחק החתול והעכבר הבלתי נגמר בין אור והדר. בשלב הזה אני בטוח שאם אחד מהם מודח השני פורץ בבכי ומבקש לצאת איתו/ה החוצה. הרי כבר ראינו בשבועות האחרונים שהם יכולים להיות חברים ואפילו חברים טובים, וברור שהמשותף ביניהם עולה על השונה, אבל באופן רשמי מדובר בשני אויבים מרים שעושים הכל כדי להטריף אחד את השני. טוב, אם לדייק, הדר פשוט מתנהגת בדרך היחידה שהיא יודעת (ע"ע ממש איך שבא לה) בזמן שאור מאבד את זה מכך שכל אחוות הגברים שלו עם דני ב"פיצה" - אני מקווה שמישהו שואב את ספת הרביצה הזאת לפעמים - לא באמת מפחידה אותה.

והפעם? אור משתמש במיכל וקרן כדי לנהל קרב על השליטה במטבח. מדהים לראות איך אור, שבעצמו לא תועד מכין אפילו כריך, מאבד את זה מאיך שהדר מנהלת שם את העניינים. ברצף סצנות בהם הוזכרה המילה "זירו" כ-750 פעם - קרן ומיכל ניסו לקחת את השליטה על המטבח מידיה של הדר בטענה שהן מרגישות אורחות בבית (חמודות, בקצב שאתן הולכות להיות מודחות, אורחות היא ההגדרה המדויקת). הדר הגיבה בצורה היחידה שהיא מכירה - גלגלה עליהן עיניים, הלכה לפרוק אצל יוסי ואז קיבלה עוד זמן מסך בחדר האח. אין מה להגיד, מדובר בגאונה אסטרטגית ואני אומר שוב שאופתע מאוד אם היא ופרידה לא יהיו שתי האחרונות שיושבות על הספה בסוף העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
"האח הגדול", 7 באפריל 2024. רשת 13, צילום מסך
הכול בראש. אמילי/צילום מסך, רשת 13

ואי אפשר שלא להתייחס לחיים (או שאולי אפשר?), אחרי שהתגבר על המשבר שלו עם אור וחימם את היחסים שלו עם הדר, הדייר הקורבני של העונה ממשיך במסע שלו לעצמאות. הפעם במשימת הדייר שלא היה - שזה אגב מגניב בערך כמו להבטיח פרס של מיליון שקלים ולהגיד 'חחח, עבדנו עליכם' - כל דיירי הבית היו צריכים להעמיד פנים שדיברו עם דייר שעומד להיכנס לבית רק כדי לעבוד על חיים שבסוף פגש את אמא שלו. כמו שנכתב במדור הזה לא פעם, אם המטרה המוצהרת של חיים לפני הכניסה לבית הייתה להראות שהוא ממש כמו כולם ולא זקוק לשום הנחה, המציאות מוכיחה אחרת והביקור של אמא שלו היה ממש כמו אמא שפורצת למגרש הכדורגל בזמן שמישהו עושה על הילד שלה עבירה. נראה שלמרות שחיים מדבר על כך שהוא רוצה להרגיש כמו כולם הוא לא באמת יודע להתמודד לבד והאמת? זה ממש אבל ממש בסדר. אני בטוח שמסלול החיים שלו הציב בפניו אתגרים לא מעטים שאני בוודאי לא נתקלתי בהם, זה רק הפער בין מה שהוא אומר למה שקורה בפועל שקצת צורם.

ואסיים בברכות לצופי "האח" שהם כנראה האנשים עם העיניים הכי חדות בעולם, כי הם החליטו להצביע להשאיר את איציק, דייר שבאופן אישי לא הצלחתי לראות בבית מאז משדר הכניסה השנייה. באמת, לא זכור לי דייר שזמן המסך היחיד שקיבל היה תעודת הזהות שלו אבל מה אגיד, מסתבר שאסטרטגיית "אל תשימו לב שאני פה" באמת עובדת.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully