וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטה קורעת לב": להקת אירוסמית' הודיעה שתפסיק להופיע מסיבות שאינן בשליטתה

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 12:02

הלהקה ביטלה את סיבוב הופעות הפרידה שלה והכריזה כי תפרוש מהופעות בעקבות פציעתו בגרון של הסולן סטיבן טיילר, ומסרה: "לצערנו, החלמה מלאה מפציעתו הקולית של סטיבן אינה אפשרית. קיבלנו החלטה קורעת לב וקשה אבל הכרחית"

סטיבן טיילר אירוסמית'. ליאור כתר,
סטיבן טיילר, סולן אירוסמית'/ליאור כתר

להקת אירוסמית' ביטלה את סיבוב הופעות הפרידה שלה, "Peace Out" שמו, והודיעה כי לא תופיע יותר - בשל הפגיעה במיתרי הקול של הסולן סטיבן טיילר. הסיבוב החל בשנה שעברה אבל הלהקה הספיקה לערוך רק שלוש הופעות ואז דחתה את שאר תאריכי ההופעות לאחר שהסולן סטיבן טיילר נפצע בגרונו.

כעת, אירוסמית' שיתפה בפוסט ארוך ברשתות החברתיות בהחלטת הפרישה מהופעות וציינה את הבעיות הקוליות של טיילר. "זאת הייתה שנת 1970 כשניצוץ ההשראה הפך לאירוסמית'", כתבה הלהקה בסוף השבוע, "בזכותכם, הצבא הכחול שלנו, הניצוץ הזה, תפס להבות ובער במשך מעל לחמישה עשורים. חלקכם היו איתנו מההתחלה וכולכם הסיבה שעשינו היסטוריה ברוקנרול. זה היה הכבוד של חיינו, שהמוזיקה שלנו הפכה לחלק משלכם. בכל מועדון, בכל סיבוב ענק וברגעים מפוארים ופרטיים נתתם לנו מקום בפסקול של חייכם".

הלהקה המשיכה: "תמיד רצינו להעיף לכם את המוח בזמן שהופענו. כפי שאתם יודעים, הקול של סטיבן הוא כלי שאין כמותו. הוא העביר חודשים מאומצים של עבודה כדי להחזיר את קולו למצב שבו היה לפני הפציעה. ראינו אותו נאבק למרות שהצוות הרפואי הטוב ביותר לצדו. לצערנו, ברור שהחלמה מלאה מפציעתו הקולית אינה אפשרית. קיבלנו החלטה קורעת לב וקשה אבל הכרחית, כלהקה של אחים, לפרוש מהופעות בימתיות. אנו אסירי תודה מעבר למילים על כל מי שעודד אותנו לצאת לדרכים בפעם האחרונה. תודה לכם, המעריצים הכי טובים בכדור הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully