וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה לא גבר, אני גבר": צפו בהדר ואמילי לועגות לעידן ושילה

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 16:25

אמילי והדר מ"האח הגדול" חיקו את המריבה האווילית של עידן ושילה, שהתווכחו קודם לכן על מי מהם יותר גבר ומי פחות. צפו בקטע המצחיק

הדר ואמילי מחקות את עידן ושילה, "האח הגדול"/רשת 13

בשיחה בין הדר ואמילי בבית "האח הגדול", השתיים עקצו את עידן ושילה, שרבו קודם לכן על מי מהם יותר גבר ומי פחות, או בכלל לא. השתיים חיקו אותם מתרברבים בגבריות של עצמם בעודם מקטינים את גבריותו של האחר. צפו בקטע.

אמילי נמצאת במרכזו של מעין משולש רומנטי עם שני הגברים. המחלוקת בין השניים נבעה מכך שעידן אמר לאור שההתנהגות של שילה, שמתחיל עם אמילי מול הפנים שלו, לא גברית. הדבר הוביל לוויכוח משולהב יצרים בין השניים.

בטור שלו על הפרק משבת כתב בן בירון: התחקות אחרי ההיסטוריה של מערכת היחסים הכן-אבל-בעצם-לא-אבל-אולי-דווקא-כן קיימת של אמילי ועידן מצריכה ציר זמן שלא היה מבייש את "משחקי הכס". ומה שהכי משעשע הוא שעבור הצופה מהצד, כל הסיפור ביניהם מסתכם פחות או יותר בנשיקה וכמה ליטופים בשיער. מי שטרף את הקלפים (לכאורה) הוא שילה, שמאז שנכנס לבית נראה שהוא שם לעצמו למטרה להעלות את אמילי בחכתו, רק שאמילי למרות גילה הצעיר כבר למודת טראומות ממערכת היחסים עם עידן וממש לא ששה להכריז על עצמה כעל של-שילה.

הדבר הכי טראגי במשולש הרומנטי הזה הוא שהחלק הרומנטי בו מתקיים רק בראש של אמילי קופר. נדמה שלא סתם היא חולקת את שמה עם גיבורת "אמילי בפריז", גם לאמילי שלנו יש נפש רומנטית ובעיני רוחה היא כבר יכולה לראות את עצמה טסה לחופשה מהאגדות עם שילה ו/או עידן. הבעיה? שקוף שעבור עידן ושילה החיזור אחרי אמילי הוא בסך הכל חיזור על זמן המסך שהם יקבלו בתוכנית, לא במקרה מדובר בשני אנשים שנכנסו לבית אחרי זמן לא קצר בו ראו את התוכנית והם מבינים שהמסלול הבטוח לחשיפה כרוך בזוגיות או לפחות בדיבור עליה. קשה לומר אם עידן ושילה באמת משחקים באמילי או שהם באמת היו רוצים להיות בני הזוג שלה בעולם שמחוץ לתוכנית, אבל נראה שכרגע אהבה היא לא מה שמוביל אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully