וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה האהובה חוזרת כדי להיפרד: צפו בטיזר לעונה האחרונה

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 11:05

העונה החותמת של "החברה הגאונה", העיבוד הטלוויזיוני לרומנים הנפוליטניים של אלנה פרנטה, מגיעה בקרוב מאוד לסיומה. עכשיו הגיע גם טיזר שמציג את השחקניות החדשות שמגלמות את צמד הגיבורות

טיזר לעונה האחרונה של "החברה הגאונה"/HBO

שנתיים וחצי אחרי ששודרה קודמתה, העונה הרביעית והאחרונה של "החברה הגאונה" נמצאת סוף סוף מעבר לפינה. ב-10 בספטמבר היא תעלה ביס, הוט וסלקום טי-וי, בצמוד לשידורה ב-HBO בארה"ב (ויום לפני איטליה!). עכשיו גם מגיע טיזר רשמי שמציג את הדרך שעברנו עד כה עם צמד הגיבורות, אלנה ולילה, ואז גם רגעים קטנים ממה שצפוי בהמשך. את שתי הדמויות מגלמות עתה שחקניות חדשות: אלבה רורוואכר ("זרים מושלמים", "לזרו השמח"), שכבר הגיחה לרגע בסוף העונה השלישית בתפקיד אלנה, ואירנה מאיורינו ("גומורה") בתפקיד לילה.

העונה הרביעית מבוססת על "הסיפור של הילדה האבודה", החותם את סדרת הרומנים הנפוליטניים המצוינת של אלנה פרנטה - כולה ראתה אור בעברית בהוצאת הספרייה החדשה. זהו תקציר הספר האחרון, שמן הסתם יחול גם על המקבילה הטלוויזיונית: הסיפורים של לילה ואלנה, ילידות 1944, נפרשים כאן מאמצע שנות השלושים לחייהן ועד שנות השישים שלהן. אלנה, כעת סופרת בינלאומית מצליחה, שפרצה לעולם הגדול, ולילה, שכל ימיה לא יצאה מנאפולי אך המריאה גבוה בעיר עצמה, חוזרות שתיהן להתגורר בשכונת ילדותן, והסימביוטיות שלהן שואבת לתוכה גם את הדור השני, את ילדיהן. השכונה, מסתבר, אוחזת בהן בחוזקה ואינה מרפה. כל מה שיש להן, לטוב ולרע, נובע ממנה. עולמן הוא בעצם נאפולי, והן־עצמן, וגם הדמויות האחרות, נופלות בלי־הרף מן האיטלקית המחונכת אל הדיאלקט הפראי של השכונה, שפת הכּנות הנוסחתית שלהן.

צפו למעלה בטיזר לעונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully