וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סברינה קרפנטר נמלטה בצרחות מזיקוקים שיצאו משליטה על הבמה. צפו ברגע המפחיד

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 14:34

הזמרת סברינה קרפנטר נמלטה בבהלה מזיקוקים שהתפוצצו קרוב אליה בהופעה בפסטיבל בסן פרנסיסקו. קרפנטר צעקה "אלוהים אדירים!" ורצה אל מחוץ לבמה. צפו בקטע

סברינה קרפנטר נבהלת מתקלת זיקוקים על הבמה. טוויטר, צילום מסך
סברינה קרפנטר נבהלת מתקלת זיקוקים על הבמה/צילום מסך, טוויטר

סברינה קרפנטר רותחת עוד ועוד עם להיטי הענק "Espresso" ו-"Please Please Please", שכבשו את ארצות הברית בקיץ הנוכחי, אבל גם היא לא ציפתה להיות עד כדי כך לוהטת: הזמרת האמריקאית בת ה-25 חוותה רגע מפחיד במהלך הופעתה בפסטיבל Outside Lands בסן פרנסיסקו ביום שבת האחרון. קרפנטר, שהחליפה את טיילר דה קריאטור כמופע המרכזי של הערב, נבהלה כאשר זיקוקים התפוצצו קרוב מדי אליה על הבמה.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, ניתן לראות את קרפנטר רוקדת על במה מוגבהת כאשר לפתע מתפוצצים זיקוקים מאחוריה. הזמרת נראית קופצת מהבמה בבהלה, צורחת "אלוהים אדירים!" ורצה הרחק מהניצוצות. למרות הבהלה הראשונית, קרפנטר הצליחה להתאושש במהירות והמשיכה את ההופעה ללא פגע.

צפו כאן בקטע המלחיץ.

לאחר מכן ההופעה המשיכה בהצלחה מבחינת קרפנטר. היא הפתיעה את הקהל כאשר הזמינה את הזמרת קייסי מאסגרייבס לבמה לדואט של השיר "These Boots Are Made for Walkin" של ננסי סינטרה. בנוסף ביצעה קרפנטר גרסה מיוחדת של השיר "Nonsense", במהלכו רמזה על אלבומה החדש "Short n' Sweet" שצפוי לצאת ב-23 באוגוסט.

לאחר ההופעה, קרפנטר הודתה לקהל ולצוות שלה בפוסט באינסטגרם, וציינה במיוחד את הופעת האורח של מאסגרייבס. היא לא התייחסה ישירות לתקרית הזיקוקים. גם מקורות קרובים לזמרת טרם הגיבו לבקשות כלי תקשורת בארה"ב לתגובה בנוגע לתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully