וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון צופים לא טועים: ההישג הישראלי המדהים של "הקול בראש"

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 12:58

לאחר שהפך לסרט האנימציה ההוליוודי הרווחי ביותר בכל הזמנים, "הקול בראש" שובר שיאים גם בישראל: ישראל נכנסה למועדון המצומצם והיוקרתי שבה צפו יותר ממיליון איש בסרט "הקול בראש"

טריילר לסרט "הקול בראש 2"/באדיבות פורום פילם

לאחר שהפך לסרט האנימציה ההוליוודי הרווחי ביותר בכל הזמנים, "הקול בראש" שובר שיאים גם בישראל: ישראל נכנסה למועדון המצומצם והיוקרתי שבה צפו יותר ממיליון איש בסרט "הקול בראש". מדובר בהישג נדיר ורק לשם ההשוואה - רק ארבעה סרטים ישראלים הגיעו אליו אי פעם: אסיקמו לימון, קזבלן, סאלח שבתי ולשחרר את שולי.

הסרט "הקול בראש 2" של פיקסאר הדיח לפני כשבועיים את הסרט "לשבור את הקרח 2" של דיסני מתואר סרט האנימציה ההוליוודי הריווחי ביותר בכל הזמנים, בקופות הכרטיסים ברחבי העולם. הסרט רשם עד לפני שבועיים רווחים של 1.462 מיליארד דולר, מתוכם 601 מיליון דולר בארצות הברית לבדה ו-861.8 מיליון דולר בשאר העולם. הסרט "לשבור את הקרח 2" הגיע לרווחים של 1.451 מיליארד דולר בשנת 2019, ומדורג כעת במקום השני ברשימת סרטי האנימציה בכל הזמנים. במקום השלישי "האחים סופר מריו - הסרט" שרשם 1.361 מיליארד, במקום הרביעי החלק הראשון של "לשבור את הקרח" שרשם 1.242 מיליארד דולר ובמקום החמישי "משפחת סופר-על 2" שרשם 1.157 מיליארד דולר. בדירוג כל הסרטים, "הקול בראש 2" עקף את הסרט "ברבי" שיצא ב-2023 ורשם רווחים של 1.446 מיליארד דולר והוא ניצב במקום ה-13 ברשימת כלל הסרטים (אנימציה או לא אנימציה) בכל הזמנים.

"הקול בראש 2". Disney/Pixar,
הקול בראש 2/Disney/Pixar

לפני כחודשיים הפך הסרט למצליח ביותר של פיקסאר בכל הזמנים. הוא מוקם אז במקום הרביעי ברשימת סרטי האנימציה הרווחיים ביותר בכל הזמנים והיום כאמור שבר כל שיא אפשרי. "הקול בראש 2" הוא הסרט הראשון מזה שנה שהצטרף למועדון העילית שמכניס יותר ממיליארד דולר בקופות העולמיות. מבין סרטי האנימציה, זהו הסרט ה-11 שהגיע לציון הדרך.

"הקול בראש 2" הוא סרט המשך ל"הקול בראש" משנת 2015. עלילת הסרט עוקבת אחר הילדה המתבגרת, ריילי, ובמטה הרגשות שלה מתפתחים רגשות חדשים. את הסרט (בגרסה האנגלית) מדבבים איימי פולר, פיליס סמית', לואיס בלאק, דיאן ליין וקייל מקלכלן שממשיכים לדבב את הדמויות שדיבבו בסרט הראשון, ואליהם מצטרפים מדבבים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • הקול בראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully