וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רופא וסוחרי סמים נעצרו בחשד למעורבות במות השחקן מת'יו פרי"

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 18:32

עשרה חודשים מאז שכוכב "חברים" מת'יו פרי הלך לעולמו במפתיע בגיל 54, בארצות הברית דיווחו היום כי משטרת לוס אנג'לס ביצעה מספר מעצרים במסגרת החקירה, ובין השאר נעצר רופא אחד וכמה סוחרי סמים שסייעו על פי החשד לפרי לקבל את סם הקטמין

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

פריצת דרך בחקירה? עשרה חודשים מאז שכוכב "חברים" מת'יו פרי הלך לעולמו במפתיע בגיל 54, בארצות הברית דיווחו היום כי משטרת לוס אנג'לס ביצעה מספר מעצרים במסגרת החקירה, ובין השאר נעצר רופא אחד וכמה סוחרי סמים שסייעו על פי החשד לפרי לקבל את סם הקטמין.

גורמים ברשויות החוק סיפרו לאתר TMZ כי הכוחות שביצעו את המעצרים לקחו מחשבים, טלפונים סלולריים וציוד נוסף כדי לגלות מי סיפק למת'יו פרי את סם ההרדמה שגרם לו לאבד את הכרתו בחודש אוקטובר ולטבוע למוות בג'קוזי בביתו. עוד דווח כי יורטו הודעות טקסט שבהם דנו כמה מהחשודים בקטמין שפרי רצה להשיג ובמחיר שהוא שילם עבור הסם.

פרי נמצא כזכור מת בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס ב-28 באוקטובר. תחילה דווח כי לא היו סמים בזירה ובהמשך פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות ולפיו סיבת הפטירה היא השפעות של הסם קטמין לצד תרופות נוספת שנטל השחקן האהוב. בדו"ח צוין כי פרי צרך באופן קבוע קטמין אך ככל הנראה הסם שנמצא בגופו הגיע ממקור אחר שכן העירוי האחרון של פרי היה שבוע לפני מותו.

כחודש וחצי לאחר שהשחקן הקנדי-אמריקאי וכוכב "חברים" מת'יו פרי נמצא ללא רוח חיים בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס בגיל 54, נחשפה סיבת מותו. על פי דו"ח הנתיחה שלאחר המוות, שבוצע במרכז רפואי בלוס אנג'לס ופורסם בתקשורת הזרה, עולה כי פרי מת בין השאר בגלל "השפעות חריפות של קטמין". קטמין הוא סם הרדמה סינתטי, הפופולרי בקרב מכורים לסמים פסיכדליים, שנעשה בו שימוש בין השאר במרפאות וטרינריות כסם הרדמה או אלחוש. על פי הדו"ח, פרי קיבל "עירוי קטמין לטיפול בדיכאון וחרדה".

בגורמים נוספים למותו שצויינו בדו"ח - מחלת לב והשפעה של בופרנורפין, תרופה המיועדת לשיכוך כאבים חריפים וכרוניים ולטיפול בהתמכרות לתרופות ולסמים מקבוצת האופיואידים. בדו"ח צויין כי בביתו של פרי נמצאו תרופות מרשם וכדורים שונים. עם זאת, צויין כי לא נמצאו סמים לא חוקיים בביתו. פרי התמודד לאורך חייו עם התמכרויות לסמים ואלכוהול.

מת'יו פרי, 2006. GettyImages
מת'יו פרי/GettyImages

מספר שבועות לאחר מותו אמרה ג'ניפר אניסטון שמת'יו פרי היה "שמח" ו"בריא" בימים שלפני מותו בסוף אוקטובר, וגילתה כי התכתבה איתו ביום שבו הלך לעולמו. "הוא הפסיק לעשן. הוא נכנס לכושר. הוא היה מאושר - זה כל מה שאני יודעת", סיפרה בדמעות למגזין וראייטי שפורסם בריאיון משותף עם ריס וית'רספון, שותפתה לסדרה "תוכנית הבוקר".

"ממש התכתבתי בהודעות באותו בוקר עם מאטי המצחיק. לא היו לו כאבים. הוא לא נאבק. הוא היה שמח", אמרה אניסטון, והוסיפה כי פרי לא חזר לסורו, למרות מה שעשויים לחשוב לאור מאבקו רב השנים בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול. "אני רוצה שאנשים יידעו שהוא באמת היה בריא, ונעשה בריא. הוא היה במרדף. הוא עבד כל כך קשה. אני מתגעגעת אליו מאוד. כולנו. הוא הצחיק אותנו מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • מתיו פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully