וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל נכנסה לבית האח כדי לריב. הדר ספגה וספגה - עד שהגיעה הנקמה המתוקה בה

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 9:13

טוב שהצופים קיבלו עבור אמילי את ההחלטה שהיא לא ידעה לקבל לבד; הדר רק מספרת סיפורים על כך שזו הייתה "פליטת פה"; שילה מצטרף להדר בניסיון להטריף את הבית; וחיים פשוט דייר בלתי נסבל. בן בירון בראודה מסכם עוד פרק של האח הגדול

גיא זו-ארץ מספר במהלך הגשת "האח הגדול" כי בנה של בת דודתו נפל בקרבות בעזה/רשת 13

ו…קאט! נו…קאט! צעקו קאט, לא שמעתם?! טוב, אין ברירה, נראה שהדיירים מסרבים לצאת ממשימת ה"טלנובלאח" אז פשוט נדיח שוב את עידן. בבית הספר הגבוה להשתתפות בריאליטי שבוודאי ייפתח פה מתישהו כי גם ככה אף אחד כבר לא הולך לאוניברסיטה עוד ילמדו קורסים על שם עידן גלפר ועיקרם "איך להרוס פוטנציאל". עידן נכנס לבית כדייר שיש לו את כל מה שצריך כדי להיות פיינליסט, שלא לומר מנצח: מילואימניק שבדיוק חזר מעזה, חתיך עם ריבועים בבטן אבל בקטע לא מאיים, דעות שיושבות בול על הצנטרום של האמצע ובכל זאת הוא הפך לאחד הדיירים היותר מעוררי אנטגוניזם בבית. יש שיגידו שהסיבוב השני שלו בבית האח סיפק קצת גאולה, במיוחד בגזרת מערכת היחסים שלו עם אמילי אבל כמו ששילה ידע היטב כשהעמיד אותו להדחה, הקהל בחוץ לא מיהר לסלוח ועידן חזר שוב לעולם שכולו ראיונות עם קווין רובין וליאל קוצרי. וואלה, אולי כבר עדיף מילואים.

אני לא צופה בערוץ 26 אבל אני מנחש שאמילי עדיין זרוקה ליד הבריכה/בנסט/בפיצה, מעשנת סיגריה וממלמלת "אני לא מעכלת" בזמן שיוסי יושב לידה ומהנהן. מבחינתי זה סיום ראוי לאחת ממערכות היחסים הפחות נסבלות שידע בית האח הגדול מימיו וטוב שהקהל בבית לקח עבור אמילי החלטות שהיא לא ידעה לקבל לבד. מה שכן, נראה שלהדר יהיה קשה עד בלתי אפשרי להסתיר את שביעות הרצון שלה מסטטוס הפרודה החדש של אמילי כי אחרי שהסכימה לישון ב"מיטת המודחים" (רק בשביל להתלונן על זה שניה אחר כך) היא תוכל לחזור למיטה שהיא כל כך רגילה אליה. אין מה לומר, אם יש מישהי שיודעת לשחק מעמדת האנדרדוג זאת הדר, ספק אם היא מאמינה לעצמה שהמיטה אשמה בהדחת הדיירים שישנו עליה (צחי, סירייסלי?) אבל כסיפור לחדר של האח היה בזה רגע קסום. עכשיו, אחרי שסגרה איום דמיוני אחד, יש לה גם זמן לפתוח חזית חדשה או לפחות לחמם את הגזרה בחזית קיימת - ואני מתכוון לתקרית פליטת הפה עם מיכל.

האח הגדול הדר. רשת 13, צילום מסך
כמה אפשר לספוג? הדר/צילום מסך, רשת 13

בואו, זאת הייתה פליטת פה כמו שפרידה שרה בבית בלי לקוות שאולי מישהו יחתים אותה על חוזה הקלטות, כמו שאור מדבר על האהבה שלו לעופר ניסים בלי לחשוב שמישהו ייתן לו כניסת VIP עד סוף חייו, כמו שעינב… טוב, אין לי שום דבר מצחיק על עינב אבל הבנתם. זאת לא הייתה פליטת פה. הדר ספגה וספגה ממיכל שנכנסה לבית מתוך אג'נדה לריב איתה ועכשיו הגיע זמן הנקמה. כי אמנם היחסים עם אור נשארו רקובים ומעוותים כשהיו - כמו הרגע הקסום במקלחת בו הדר כבר הטיחה בעצמה את העלבונות של אור - אבל הקהל בבית צמא לאיזה ריב חדש ועסיסי. הדר כשחקנית אסטרטגית ונבונה מבינה שהיא חייבת לשמור על קו עלילה שישמור אותה במרכז העניינים ואחרי שמלאני סירבה לשתף פעולה (אגב, מי שיודע מה הבחורה הזאת עושה בבית חוץ מאימוני כושר ומבטים מבואסים מוזמן להשאיר תגובה) היא בחרה את המטרה הקלה מכולן - מיכל. מיכל נפלה לידיים של הדר כמו פרי בשל ואני חוזה כאן ריב שימשך פרק או שניים ויסתיים בהדחה.

שילה הוא השותף המושלם למחנה נקמת המנודים של הדר ועם הגב לקיר כשכל הבית נגדם הם מצליחים להטריף את הדיירים. רק שבניגוד להדר שמשחקת בצורה זהירה, שילה התאהב בעמדת הבאד בוי שהדביק לעצמו, הוא מקבל רק החלטות שיעצבנו את הדיירים האחרים אבל לא חושב אם הן נכונות לו ובעיקר הוא סיגל לעצמו מין צחוק מרושע וחושף שיניים שמזכיר את ד"ר איוול של אוסטין פאוורס כשכל מה שחסר לו זה חתול ספינקס (תזכורת לעצמי: ריקאפ שעוסק רק בשיניים של שילה לפני סוף העונה). המסוק או ההליקופטר (העיקר שלא כטב"מ, נשמה) ששילה קיבל מחברים שלו ועליו המסר המתריס: "הם לא שווים את ההתנצלות שלך" מוכיח שבכל מה שנוגע לריבים ובלאגנים שילה שאנחנו רואים בבית הוא אותו טיפוס שנמצא מחוצה לו, פרובוקטור עם חיבה מוגזמת לתשומת לב. וואלה? אני לא שונא את זה.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
האח הגדול חיים. רשת 13, צילום מסך
מעיק. חיים/צילום מסך, רשת 13

קיוויתי שלא אצטרך להתייחס לזה כי אני כבר נשמע כמו תקליט שבור - חיים בלתי נסבל ואני לא מאמין שהוא גורם לי להיות בצד של אור בן דוד. ההתקרבנות שלו הפעם סביב השימוש של הדיירים בשרפרף שלו שבכלל התברר שלא היה השרפרף שלו רק הוכיח שהוא לא יודע לעשות דבר מלבד להתלונן ולהרגיש מקופח. אור, אדם עם עדינות של להקת מתופפים בבית עלמין, דווקא מקפיד על כבודו של חיים ביומיום אבל גם לו עלה וזה התפתח לאחד הוויכוחים היותר מעייפים, מטרחנים, מתקרבנים ומלאים בריח של שרפרף שנמצא בשירותים כל השבוע. כפי שנכתב כאן כבר בעבר, אם המטרה המוצהרת של חיים בכניסה לבית האח הייתה להראות שלמרות הגמדות הוא ממש כמו כולם אז התוצאה היא הפוכה לגמרי.

האח הגדול מיכל. רשת 13, צילום מסך
באה לריב. מיכל/צילום מסך, רשת 13

בקטנה

אני מקווה שמישהו בהפקת האח כבר עובד חזק על להביא את דרק שארפ לביקור בבית לפני סוף העונה. המונולוג של די ג'יי השבוע חשף כמה צדדים מעניינים במערכת היחסים הכושלת שלהם ואין כמו משימת הדוד מאמריקה כדי לפתור את הנושא מול כל עם ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully