וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים פרו-פלסטינים שיבשו ריאיון חי עם ננסי פלוסי בתכנית של סטיבן קולבר. צפו

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 13:56

המפגינים צעקו מהקהל במהלך הריאיון בשידור חי נגד אספקת נשק מצד ארה"ב לישראל המשמש להרג תושבי עזה. פלוסי, תומכת ישראל ולשעבר יו"ר בית הנבחרים בארה"ב, השיבה: "יש לנו מחויבות לישראל. זה האינטרס הביטחוני שלנו. אבל אנחנו לא רוצים שילדים ימותו בעזה". צפו

מפגינים פרו פלסטיניים מפריעים לריאיון של סטיבן קולבר עם ננסי פלוסי בשידור חי. CBS, צילום מסך
מפגינים פרו פלסטיניים מפריעים לריאיון של סטיבן קולבר עם ננסי פלוסי בשידור חי/צילום מסך, CBS

מפגינים אנטי ישראליים הפריעו וקטעו ריאיון בשידור חי עם ננסי פלוסי אתמול (שלישי) בתכנית הלייט נייט של סטיבן קולבר ברשת CBS, שהתקיים באולם תיאטרון בשיקגו. פלוסי בת ה-84 היא חברת בית הנבחרים של ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית ומי שכיהנה כיו"ר ראש של בית הנבחרים עד לשנה שעברה, הנחשבת לתומכת ישראל. המפגינים צעקו בקול רם ממרפסת התיאטרון מספר פעמים במהלך הריאיון.

פלוסי הגיעה לריאיון בעקבות הוועידה הדמוקרטית והוצאת ספרה החדש "The Art of Power". זמן קצר לאחר תחילת הריאיון מפגין החל לצעוק מהמרפסת באולם על מלחמת עזה. קולבר הודיע ש"יש מחאה בקהל". לאחר שהתכנית שבה מהפסקת הפרסומות, קולבר העלה את נושא מעורבותה והשימוש בכוח מצד ארצות הברית בעניינים בינלאומיים. פלוסי אמרה "יש לנו מחויבות לישראל. זה האינטרס הביטחוני שלנו. ישראל הותקפה על ידי ארגון טרור. אנחנו רוצים לשחרר את החטופים. אבל אנחנו לא רוצים שילדים ימותו בעזה, ולכן עלינו למצוא פתרון. קיבלנו הודעה מוקדם יותר היום שישראל הסכימה להסכם הפסקת האש. אנחנו מקווים שגם חמאס יעשה זאת. אין מקום למלחמה בחברה מתורבתת. עלינו ללמוד יותר על אמון ועל שלום".

במהלך סיום החלק הזה בדבריה של פלוסי, נשמעה צעקה מהקהל שחזרה על דבריה "אין מקום למלחמה בחברה מתורבתת", ואחר כך כמה אנשים בקהל צעקו גם הם. קולבר אמר לפלוסי: "כפי שאת רואה מהמחאה המתמשכת כאן, התשובה הזו שלך לא מספקת לאנשים מסוימים, הם אומרים שארצות הברית לא צריכה לספק לישראל נשק כדי להרוג את תושבי עזה". דבריו התקבלו בתשואות.

"לישראל יש את הזכות להגן על עצמה", אמרה פלוסי. קולבר הגיב: "מסכים. והחטופים צריך לחזור". פלוסי המשיכה: "אבל הצד השני של זה, שחשוב כל כך לכולנו במשך שנים רבות, הוא שחייב להיות פתרון של שתי מדינות (בשלב זה בקהל נשמעו מחיאות כפיים רמות - ש"ב). לא יכול להיות שלום ללא פתרון שתי המדינות. ישראל, מדינה יהודית דמוקרטית ובטוחה באזור, וגם מדינה בטוחה לפלסטינים שם. אם אין לך פתרון של שתי מדינות, לא יהיה פתרון לזה".

בשלב הזה גברו הצעקות מהקהל וקולבר ביקש מהמפגינים "בבקשה אל תפריעו לאורחת שלי". לאחר מכן קולבר סיים את הריאיון, במה שנראה כסיום מוקדם מהצפוי לאור המחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully