וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דבורי נגד מבקר הטלוויזיה: "ירד מהארץ ומטיף לי באופן אובססיבי"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 16:14

הכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי השיב בזעם לציוץ של מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, עינב שיף, וטען שהאחרון מטיף לו באופן אובססיבי ממקום מושבו בלונדון: "לדעתי פסיכי זה להעז לבקר מאנגליה את מה שהמון אנשים מרגישים. בושה"

ניר דבורי. חדשות 12, צילום מסך
ניר דבורי/צילום מסך, חדשות 12

הכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי השיב בזעם לציוץ של מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, עינב שיף, וטען שהאחרון מטיף לו באופן אובססיבי.

במהדורת חדשות 12 הבוקר אמר דבורי בשידור כי סוכלו כ-6,000 רקטות וכטב"מים שחיזבאללה תכנן לירות לעבר מקומות אסטרטגים בישראל, כולל מחנה גלילות שם ממוקם בסיס של אמ"ן ומטה המוסד. בתגובה רשמית של צה"ל מאוחר יותר נאמר כי "חיזבאללה תכנן לירות מאות רקטות, רובן לצפון הארץ".

"אה טוב לא 6,000 נו סליחה יונית שצרחתי עלייך כמו פסיכי", כתב עינב שיף בתגובה לדיווחים. דבורי הזועם השיב לו: "אין לי בעיה עם ביקורת. יש לי בעיה עם יורד מהארץ שיושב בלונדון ומטיף לי באופן אובססיבי. לדעתי פסיכי זה להעז לבקר מאנגליה את מה שהמון אנשים בישראל מרגישים. בושה!!".


קראו גם:
ניר דבורי השתולל בשידור חי. הוא חייב לקחת כמה ימי חופש

המתיחות הביטחונית בצפון הגיעה הבוקר (ראשון) לשיא חדש עם מתקפת המנע שישראל ביצעה בדרום לבנון, במהלכה תקפה אלפי כני שיגור של חיזבאללה שכוונו ברובם לעבר מטרות בצפון הארץ, וחלקם אף היו מיועדים לאזור גוש דן. חיזבאללה התכוון לשגר מאות פריטים לא אלפים, ולמרות זאת בצה"ל החליטו לתקוף אלפי יעדים.

לאחר מתקפת המנע של ישראל פתח חיזבאללה במטח רקטות כבד, כאשר לדברי ארגון הטרור נורו יותר מ-320 רקטות לעבר יישובים ובסיסים בצפון הארץ, כולל היב"א במירון. כתוצאה משברי מיירט נגרם נזק למבנה בעכו וביישוב מנות ליד מצפה הילה, ולא היו פגיעות בבסיסים צבאיים.

זו לא הפעם הראשונה שבה מושא ביקורת בחדשות 12 תוקף את שיף לאחר שספג ביקורת שלילית ממנו, תוך אזכור העובדה שהוא חי בלונדון. לפני קצת יותר מארבע שנים עשתה זאת רינה מצליח, אז עיתונאית חדשות 12, שלאחר ששיף מתח עליה ביקורת, כתבה בטוויטר: "אין ספק בלונדון הטלוויזיה יותר טלוויזיה... יכול להיות שמבקר הטלוויזיה מתקשה בהבנת עברית ?הוא הרי כבר מזמן לא מתגורר בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully