וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר בצפון: הקרנת טרום בכורה לסרט התיעודי "עוד נחזור לרקוד" על הטבח בנובה

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 17:22

כמעט שנה לאחר טבח ה-7 באוקטובר, תתקיים מחר הקרנת טרום הבכורה לסרטו של יריב מוזר בהוט סינמה קריון שבקרית ביאליק. היא תלווה במפגש ודיון עם מוזר, שיספר מה גרם לו להגיע עם מצלמה לאזור פסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר, בידיעה שקורה שם משהו שחייב להיות מתועד לדורות

מתוך הסרט התיעודי "עוד נחזור לרקוד" שביים יריב מוזר ועוסק בטבח בפסטיבל הנובה. יח"צ,
מתוך הסרט התיעודי "עוד נחזור לרקוד" שביים יריב מוזר ועוסק בטבח בפסטיבל הנובה/יח"צ

כמעט שנה לאחר טבח ה-7 באוקטובר, תתקיים טרום הקרנת בכורה לסרט התיעודי "עוד נחזור לרקוד" של הבמאי יריב מוזר. ההקרנה תתקיים מחר, חמישי (5 בספטמבר), בשעה 19:30 בהוט סינמה קריון שבקרית ביאליק, במסגרת רצועת "לא רק קולנוע". ההקרנה תלווה במפגש ודיון עם הבמאי מוזר, שיספר מה גרם לו להגיע עם מצלמה לאזור פסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר, בידיעה שקורה שם משהו שחייב להיות מתועד לדורות.

בסרט, שורדי פסטיבל הנובה משחזרים את האירוע, כל אחד מנקודת מבטו, והוא מלווה בתיעוד וויזואלי גולמי שנאסף בשטח, אותו מתארים יוצרי הסרט כ"עדות מצמררת המדגישה את הגבורה, האנושיות והסולידריות של הגיבורים והשורדים הישראלים, במאבק מול הרוע".

הסרט הוא הפקה משותפת של סלוצקי, MGM, סיפור, ביטחון 365 והוט8. גיל סתיו, מנכ"ל הוט סינמה, מסר: "בימים שהלב מלא בכאב המשפחות השכולות וכמה לחזרת החטופים יש לייחל גם להקלה בהתמודדות של ניצולי הנובה".

"רכבים מרוסקים, כדורים וגופות": בנו של נירו לוי נפצע במסיבת הטבע ומשחזר את הזוועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully