וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רכבים מרוסקים, כדורים וגופות": בנו של נירו לוי נפצע במסיבת הטבע ומשחזר את הזוועה

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 14:15

בנו של השחקן נירו לוי, עומר, נפצע בטבח במסיבת הטבע. "פגעו בי בירך. כולי מדמם והאוטו הפסיק לנסוע. אז ברחנו לשיחים", מספר עומר לוואלה! תרבות וגם על הנס שקרה להם כשהופיע במקרה אלוף משנה שאינו בשירות והציל את חייו

בווידאו: תיעוד של החורבן שנותר אחרי הטבח במסיבת הטבע ברעים/צילום: יותם רונן

עומר לוי, בנו של השחקן ניר (נירו) לוי, נפצע בשבת בטבח במסיבת הטבע ביער ליד רעים. זאת לאחר שנורה בירכו על ידי מחבלים אך הצליח להימלט ממנה עם חבריו, ניצל ומאושפז כעת בבית חולים איכילוב בתל אביב.

"בשעה שש וחצי בבוקר אנחנו יושבים במסיבה. הכל רגיל, זריחה. אנחנו רוצים לרקוד", מספר עומר לוואלה! תרבות. "פתאום, בום, אנחנו רואים בטלפון טילים. במציאות שבה אנחנו חיים, לראות טילים זה לא יותר מדי ביג דיל. אבל אמרנו, בוא נעוף הביתה בכל מקרה, לא כדאי להיזהר באזור עזה, זה לא מקום רגוע. ברגע שאנחנו קולטים את המצב, כל 15 החברים מתאספים ביחד. היינו בשלושה מכוניות. חמישה אנשים ובהם אני עלינו על אחד הרכבים. היינו בין הראשונים שיצאו מהמסיבה והתחלנו לנסוע. אנחנו מתחילים לנסוע מהמסיבה, מתקדמים איזה 5-7 דקות. אני בטוח שהכל בסדר, שטויות, מה זה יכול להיות. רק טילים, בסדר. אנחנו מצלמים את הזריחה. מדברים, צחוקים, אפילו רוצים לשים מוזיקה".

ניר (נירו) לוי. שי פרנקו,
ניר (נירו) לוי/שי פרנקו

"פתאום אנחנו רואים מולנו טנדרים עם אנשים בתוכו ונשקים. בשולי הכביש, המון המון רכבים מרוסקים, כדורים וגופות. אני בהלם. בתוך שניות מתחילים ריסוסים של מחבלים על האוטו. אנחנו התכופפנו וממשיכים לנסוע. חבר שלי, לוחם בצנחנים, גיבור, הציל אותנו. הוא היה נועז ולא ויתר. ירו בנו, הוא המשיך לנסוע ונתן גז. אנחנו מתקדמים. ואז בום, עוד שיירה של מחבלים. מרססים אותנו. הפעם פגעו בי, דרך האוטו, בירך. כולי מדמם. אני צועק, 'אחחח קיבלתי כדור!'. ואז האוטו הפסיק לנסוע. ראינו שיחים, אז עשינו את הדבר הכי הגיוני וברחנו מהאוטו לשיחים. חבר שלי, הלוחם, מרים אותי סחיבת פצוע על הגב ורץ איתי לשיחים. אני לא מפסיק לדמם".

"אנחנו יושבים בשיחים", מוסיף עומר. "במקרה אנחנו רואים מישהו על אזרחי, בבגדי ספורט. בדיעבד מסתבר שנפלנו על מלאך, אדם שהיה אלוף משנה בצה"ל, שהיה שם במקרה ולא בשירות, רכב על אופניים. הוא ראה אותנו, עזר לנו ותפס פיקוד על כולנו. הוא אמר 'אתה תחבוש אותו', 'אתה תסתכל ימינה', 'אתה תסתכל שמאלה'. כל פעם התקדם. אמר לנו לאן ללכת. הוא לקח אותנו למטע בננות, והתחבאנו שם במשך שלוש שעות, בזמן שאני מדמם. אלוף המשנה התקשר לכל החברים שלו בצבא ואומר להם מה המצב, שיש מאות מחבלים ושהוא עם פצוע וצריך עזרה. אחרי שלוש שעות, הגיע חבר שלו, רב סרן, ולקח אותי באוטו שלו לאיזור מבטחים, שם היו חיילים, שחבשו אותי ולקחו אותי לבית חולים".

עוד בוואלה!

יוסי שלי שיקר במשך 20 דקות לפני שירון אברהם הסיר את הכפפות

לכתבה המלאה
מכוניות שרופות ומחוררות באתר המסיבה ברעים, 9 באוקטובר 2023. באדיבות המצולמים
מכוניות שרופות ומחוררות באתר המסיבה ברעים, 9 באוקטובר 2023/באדיבות המצולמים

אביו של עומר, השחקן נירו לוי, ביקש להעביר אותו מבית חולים ברזילי לבית חולים איכילוב בתל אביב, שבו היה מאושפז הוא עצמו באוגוסט בשנה שעברה, לאחר שנפצע קשה בתאונת דרכים בתל אביב בעת שנהג על האופנוע הפרטי שלו, והחלים לאחר מספר שבועות. נירו דיבר עם פרופסור מאיכילוב שטיפל בו עצמו לפני קצת יותר משנה, והזמין אמבולנס פרטי שהעביר את בנו מבית חולים ברזילי לאיכילוב. "אבא דיבר עם הרופא שטיפל בו, התייעץ והחליט להעביר אותי מברזילי לאיכילוב כי הייתי חייב ניתוח. אם לא הייתי עושה את הניתוח בזמן, זה היה משפיע עליי לכל החיים".

מבצע חרבות ברזל: מסיבת הטבע בקיבוץ רעים, מתוך תיעוד של הצלם עידו דרבי. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיבת הטבע בקיבוץ רעים, מתוך תיעוד של הצלם עידו דרבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המצב שלי על הפנים", אומר עומר. ועם זאת, "קיבלתי את הכדור בירך. זה יחלים, זה שיקום של כמה חודשים. למזלי כל הכוכבים הסתדרו, ואני כל 15 החברים שלי בחיים".

עד כה זוהו 260 נרצחים בטבח במסיבת הטבע "סופרנובה" ביער ליד רעים, שביצעו מחבלי החמאס כחלק ממתקפת הפתע על ישראל, ונמשך מספר שעות. זהו פיגוע הטרור הגדול בתולדות מדינת ישראל. בנוסף להרוגים, מספר משתתפים נחטפו על ידי המחבלים לשטח רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully