וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז הגיע הסיפור שמיכל ניסתה להסתיר. כל הבית נחשף ברגע לפרצוף האמיתי שלה

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 9:23

לא משנה כמה פעמים מיכל תזכיר את המילה "אמיתית", כשההתנהגות שלה בבית נראית כל כך מחושבת ומתוכננת, בסוף גם הנועמים והיוסים של העולם מבינים את העניין. וגם: אחרי עונה נהדרת של "רוקדים עם כוכבים", נותרתי עם טעם חמוץ דווקא ממשפט הסיום של לוסי איוב

הדר ואמילי שוב רבות, "האח הגדול"/רשת 13

זה היה קרינג', זה היה מדויק וזה בעיקר היה צריך לקרות כבר ממש מזמן ואני מדבר כמובן על טקס הסרת המסכות שנעשה אתמול למיכל. ככה, בשאלה אחת פשוטה של לירון ויצמן ונלי תגר (צמד שלא הייתי מתנגד לראות מנחה את "האח" בעונה הבא. אולי מינוס לירון) שהועברה לשאר הדיירים בבית, כולם הבינו סופית שהדיירת שהצטרפה אליהם בכניסה השנייה היא הדבר הכי רחוק מאותנטיות. בוא נגיד שאם "האח" עדיין הייתה משודרת אצל המתחרים, זה בדיוק הרגע בו חיים אתגר היה נכנס לחדר ומתעמת איתה על כל השקרים שהיא מספרת, מבקש ממנה להפסיק ויוצא לריצה קלה בעקבותיה ברחבי נווה אילן. כבר עם הכניסה של מיכל מושיוב לבית "האח" התחילו להסתובב ברשתות הסרטונים שהכינה מראש ("בעצת אשת הסושיאל שלי") ובהם תגובות אפשריות לריבים שלה עם הדיירים. ובדיירים אני מתכוון כמובן להדר, אותה מיכל סימנה כקרון שייקח אותה עד לגמר. בכל זאת מדובר בעובדת רכבת ישראל.

מאכזב, אבל חיים אתגר לא הגיע, כך שכל מה שמיכל נאלצה להתמודד איתו ביציאה מהמשימה היו שאלות סמי מבולבלות של יוסי ונועם שניסו להבין איך היא אומרת שלא ידעה שתריב עם הדר אבל בכל זאת הכינה כבר סרטון תגובה לריב. בוא נגיד שאם ביבי מחפש חברים לוועדת החקירה הפרטית שהוא מתכנן להקים, יוסי ונועם יכולים מועמדים נהדרים כי חושים בלשיים לא היו שם. התשובות של מיכל היו יכולות להקנות לה כרטיס לאולימפיאדת לוס אנג'לס 2028, היה עשתה שם פליק פלאקים, צוקהארות ולדעתי הייתה שם גם איזו סלטה ערבית. העניין הוא שבסופו של דבר היא פסלה את התרגיל, כי בואי, נשמה, לא משנה כמה פעמים תזכירי את המילים "אמיתית" ותנסי להפנות את האש לשילה - שאגב, תמיד שמח לקבל אותה - כשההתנהגות שלך בבית נראית כל כך מחושבת ומתוכננת, בסוף גם הנועמים והיוסים של העולם, אלה שהגרסה שלהם תמיד מתעדכנת חודש אחרי כולם, מבינים את העניין.

מיכל האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
לא אותנטית. מיכל/צילום מסך, רשת 13

חוץ מזה שמשימת השעון זועקת "נגמר לנו תקציב המשימות לעונה אז תתמודדו עם שעון מחוגים על הקיר", ההשלכות שלה היו דווקא משעשעות. המציאות בה אור ופרידה הם זוג תמיד נראתה לי כמו תרחיש הגיוני, בכל זאת, מדובר בשני אנשים שאוהבים דרמה, מוזיקה ולהתקרבן. זה גם סיפק לנו הפוגה מבורכת מעוד סצנות שבהן פרידה מעלה תרחישים שיקרו בזוגיות שלהם אחרי הבית, מציבה את די ג'יי בדילמה ואז נעלבת מהתשובה שלו. ג'יזס, הם באמת רבו אתמול על עם מי די ג'יי יעביר את ראש השנה? אפילו התלושים שלי לחג עדיין לא הגיעו, לא עדיף שתחשבו מה תלבשו לגמר? כצפוי, אפילו הזוגיות המדומיינת של אור עם פרידה (או צ'וץ') מתרגמת אצלו לריבים פיקטיביים עם גברים אחרים שמתקרבים לאישה שלו, לא רוצה להגיד חלילה שהגברים מעניינים אותו קצת יותר ממנה אבל בוא נגיד ששיחות על רומנטיקה לא היו שם.

אם הייתי יועץ בית הספר ואור בן דוד היה תלמיד שלי, הייתי אומר שבילד יש המון זעם אצור. זה מיתרגם כמובן בעיקר ליחסים העקומים שלו עם הדר שאותה הוא טוען שהוא לא יכול לראות או "לא מעוניין להיות בתקשורת" איתה ובו בזמן לא מפסיק לדבר עליה, לעקוב אחרי כל פעולה שלה בבית ולרכל עליה לפני ומאחורי הגב. האתנחתא הקומית של הפרק הייתה גם החלק הכי רנדומלי במשימה, בו הדר ודני התבקשו להיות אביבית בר זוהר וליהיא גרינר ליום אחד. זה היה רגע השיא של דני מתחילת העונה, דייר שמעולם לא חשדתי שיש משהו שעובר לו במוח חוץ מהמילה "אחי" בווריאציות שונות אבל התברר כמישהו עם טיימינג קומי לא רע בכלל. מעבר לזה, אני לא יודע עם מי ליהיא הסתכסכה בהפקת האח אבל איפור הפנים שהיה אמור לדמות אותה היה מהמכוערים והמעליבים שראיתי כבר הרבה זמן ודני-ליהיא נראה בעיקר כמו נר שעווה נמס עם פאה נוכרית. אני ממש מקווה שדני עבד היטב על ההרצאה של "איך להמציא את עצמך מחדש", כי אין ספק שהוא יהיה זקוק לזה יום אחרי הגמר.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
נועם האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
קלט את מיכל. נועם/צילום מסך, רשת 13

משימת ה"הישרדות" של שילה ונועם, מלבד לתת שימוש לפרופס שבטח נרקבו מאז הפיליפינים, החזירה לחיינו כמה פרצופים שכמעט שכחנו ואני מדבר בעיקר על בן, שמי היה מאמין אבל ממש ממורמר על פרידה. בשונה מהתשובות המתפתלות של כל שאר הדיירים, דווקא לקיחת האחריות של פרידה ("אני לא אדם מושלם"), הראתה לי למה רבים כל כך מחבבים אותה. כמובן שלא היה ניתן להתעלם מהפרצוף של אור כשהוא ראה שחיים בחר להקדיש את השאלה שלו מהבית דווקא לשנואת נפשו - הדר. מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים? לא אכחיש. ומזל טוב ליוסי על הכרטיס לגמר, זאת אמנם הייתה הבחירה הצפויה ביותר, של הדייר היחיד שחביב על כל חלקי הבית, אבל אולי היה ניתן למצוא בה גם סימן מעודד לכך שניתן למצוא מקום לשלום בתוכנו.

seperator

בקטנה

גמר "רוקדים עם כוכבים" ששודר אמש היה כצפוי תצוגה של קיטש ופאייטים בהתאם לרוח הפורמט. מלבד ההפתעה שבה טל מורד וסנה סוקול סיימו במקום הרביעי והאחרון, המשדר כולו היה צפוי עד לרמת זעקות "את.ה כוכב.ת בינלאומי שרק מחכה לפרוץ" של השופט אלי מזרחי שנאמרו בווריאציה כזו או אחרת לכל המתמודדים. דווקא מילות הסיכום של לוסי איוב עם סגירת התוכנית: "תודה לכם על שהכנסתם לתוך האסקפיזם את המציאות שמחכה לנו בחוץ", הצליחו להוציא אותי עם טעם חמוץ בפה. אם מישהו בקשת באמת חושב שריקודי מחווה לקורבנות הנובה וסרטים צהובים מהווים תשובה אמיתית להעלאת המודעות לחטופות ולחטופים שנמקים בעזה, רמת הניתוק שם גבוהה ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully