וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו קולן של הנשים שהושתקו יישמע": השיר שקורא לעולם להפסיק להתעלם מהזוועה

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 15:40

שיר דאנס חדש באנגלית, "Like There Is No Tomorrow" שמו, קורא לקהילה הבינלאומית להפסיק להתעלם מהזוועות שהתחוללו כלפי נשים בטבח בפסטיבל נובה. חתומה עליו היוצרת והעיתונאית יעל לרנר, והוא נוצר בשיתוף בינה מלאכותית. האזינו

קצת לפני יום השנה לטבח ה-7 באוקטובר, יוצא שיר דאנס חדש באנגלית הקורא לקהילה הבינלאומית להפסיק להתעלם מהזוועות שהתחוללו באותה שבת ארורה כלפי נשים במהלך הטבח בפסטיבל נובה.

השיר נקרא "Like There Is No Tomorrow" וחתומה עליו היוצרת והעיתונאית יעל לרנר. הוא נוצר בשיתוף בינה מלאכותית, אחרי שלרנר תיארה ל-AI את האירועים הקשים באופן מפורט וביקשה ביצוע ולחן שייצגו את קולן של הנשים שנרצחו במסיבת הנובה. השיר נכתב בשתי גרסאות: גרסה לא מצונזרת שבה מתואר אונס וגרסה מצונזרת.

"יצרתי את השיר כדי שקולן של הנשים שהושתקו באכזריות וברוטאליות יישמע, והכי חשוב - לא יישכח", מסרה לרנר. "ביקשתי מהבינה המלאכותית ליצור קול שמחבר את קולותיהן של הנשים שנרצחו במסיבה, קול שמביע רגש וכאב ונדהמתי מהתוצאה. אני מרגישה שזה גדול ממני וחייב להיוולד ולצאת החוצה. החלום שלי הוא שזמרת מדהימה תיקח את זה הלאה לזירה הבינלאומית והקול הכאוב והחזק מנשוא הזה יישמע בכל מקום. אנחנו עם שתמיד חי כאילו אין מחר, ונמשיך לרקוד יחד, כאילו אין מחר".

האזינו לשיר (מעל).


"רכבים מרוסקים, כדורים וגופות": בנו של נירו לוי נפצע במסיבת הטבע ומשחזר את הזוועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully