וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט לאבלנק כמעט בלתי ניתן לזיהוי בהופעה ראשונה מאז מותו של מת'יו פרי

8.9.2024 / 0:01

מאז מותו הטראגי של מת'יו פרי (צ'נדלר בסדרה "חברים"), חברו הטוב מאט לבלאנק (שגילם את ג'ואי) כמעט לא נראה. כעת הוא צולם בתיעוד פאפארצי נדיר

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

כוכב "חברים" מאט לבלאנק נראה כמעט בלתי ניתן לזיהוי בתיעוד הפומבי הראשון שלו מזה חודשים. ב-pagesix דווח שלבלאנק צולם ביום שישי הולך מחוץ לאולם תצוגה של מכוניות בקליפורניה בשכונת ואן נויס כשהוא עם זקן אפור, לבוש בחולצת טריקו שחורה פשוטה וג'ינס כהה ושמר על מראה קז'ואל עם כובע בייסבול כחול כהה (שברגע מסויים ירד וחשף התקרחות משמעותית) ונעלי ספורט של נייקי.

לבלאנק בן ה-57, כמעט ולא הופיע בפומבי מאז מותו הבלתי צפוי של מת'יו פרי ב-28 באוקטובר 2023.

לאחר מותו של פרי כתב לבלאנק באינסטגרם: "מת'יו, בלב כבד אני נפרד. הזמנים שהיו לנו ביחד הם בכנות בין התקופות האהובות בחיי. היה לי את הכבוד לחלוק איתך את הבמה ולקרוא לך חבר שלי. תמיד אחייך כשאחשוב עליך ולעולם לא אשכח אותך. לעולם לא. פרוש כנפיים ועוף, אחי, אתה סוף סוף חופשי. הרבה אהבה". לבסוף קינח עם שורה שקורצת לדיאלוג מהסדרה: "אז אני מניח שאתה שומר על 20 הדולרים שאתה חייב לי".

לצד הדברים האלה צירף לבלאנק שורה של תמונות משותפות של ג'ואי וצ'נדלר מהסדרה, וכן תמונה אחת של כל השישייה בחיבוק מאחורי הקלעים.

כ-11 חודשים מאז שכוכב "חברים" מת'יו פרי הלך לעולמו במפתיע בגיל 54, משטרת לוס אנג'לס ביצעה בחודש שעבר מספר מעצרים במסגרת החקירה, ובין השאר נעצר רופא אחד וכמה סוחרי סמים שסייעו על פי החשד לפרי לקבל את סם הקטמין.

גורמים ברשויות החוק סיפרו לאתר TMZ כי הכוחות שביצעו את המעצרים לקחו מחשבים, טלפונים סלולריים וציוד נוסף כדי לגלות מי סיפק למת'יו פרי את סם ההרדמה שגרם לו לאבד את הכרתו בחודש אוקטובר ולטבוע למוות בג'קוזי בביתו. עוד דווח כי יורטו הודעות טקסט שבהם דנו כמה מהחשודים בקטמין שפרי רצה להשיג ובמחיר שהוא שילם עבור הסם.

פרי נמצא כזכור מת בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס ב-28 באוקטובר. תחילה דווח כי לא היו סמים בזירה ובהמשך פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות ולפיו סיבת הפטירה היא השפעות של הסם קטמין לצד תרופות נוספת שנטל השחקן האהוב. בדו"ח צוין כי פרי צרך באופן קבוע קטמין אך ככל הנראה הסם שנמצא בגופו הגיע ממקור אחר שכן העירוי האחרון של פרי היה שבוע לפני מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully