וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכווץ את הבטן לצפות בפרידה ודי-ג'יי. זו מערכת היחסים הכי אומללה שראיתי

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 9:44

לאף אחד מהצופים לא ממש ברור על מה פרידה ודי-ג'יי בכלל רבים אבל בכל מקרה מדובר בעונש משמיים לעורכים שניסו להפוך את בית האח ל"לאב איילנד"; שילה הביא סיבוב על נועם והתענג על הריב איתו; ומה הסיפור בין מלאני ליוסי? בן בירון בראודה מסכם עוד פרק של האח הגדול

הפירומן: האם שילה הוא הסתיו קצין של הבית?/ריאליטי צ'ק

"מה עדיף, לאהוב ולהיפגע או לא לאהוב בכלל?", שאלה חנה רטינוב, תיכוניסטית חכמה ומלנכולית מחולון בעונה הראשונה של "מחוברות" והצליחה, בדיוק מעורר הערצה, להגדיר חשש שמשותף לנערות בנות 16, גברים בני 40 ובעצם לכל מי שלב פועם בתוך בית החזה שלו. למרות שעברו יותר מחמש עשרה שנים מאז העונה ההיא (רבאק), נזכרתי בשאלה של רטינוב בזמן שצפיתי במה שהרגיש כמו שלושה שבועות של מערכת היחסים האומללה ביותר ביקום - פרידה ודי-ג'יי תקועים בלימבו של חוסר תקשורת.

למרות שהם נמצאים בבית שמצולם מכל זווית 24/7, אני בספק אם מי מהצופים הצליח להבין על מה השניים האלה באמת רבו: הוא כועס על זה שהיא לא הרגישה בנוח לבקש ממנו להכין לה קפה? היא כועסת שהוא חושב שהיא מזויפת? הוא נפגע מזה שהיא שאלה את שילה אם התלבש לשידור החי? כל כך הרבה שאלות פתוחות אבל שאלה אחת מרחפת מעל כולן - למי לעזאזל אכפת? גאד דאם.

העובדה שמכל מערכות היחסים שהיו בבית - וכן, אני מפרגן עם ההגדרה "מערכות יחסים" אבל תזרמו - סיימנו עם הזוגיות בין פרידה ודי ג'יי, היא עונש משמיים לעורכים שניסו להפוך את בית "האח" ל"לאב איילנד" וקיבלו זוגיות ריקנית ונטולת רומנטיקה בין שני דיירים שאוהבים יותר את המצלמות מאשר אחד את השני. רק חבל שגם אנחנו, הצופים, נענשים ביחד איתם. אין בכלל ספק שפרידה והדי ג'יי שלצידה נהנים בטירוף מזה שכל הבית עסוק בניסיונות לגשר ביניהם, היא עם רגשי הנחיתות בילט-אין שלה והוא כבן של הסופרסטאר שלא הצליח לשחזר את ההצלחה של אבא שלו, כל כך נואשים לחיזוקים מהסביבה. בסדר, אז הסביבה מורכבת מנועם שהוא הכלאה בין גולדן רטריבר וחטיף חלבון או יוסי שאם היה יכול היה מבקש שידרגו אותו בחמישה כוכבים אחרי כל שיחה שהוא מנהל בבית משל היה נהג גט - זה מה שיש ועם זה ננצח או לפחות נבטיח את מקומנו בגמר. לסיכום הסאגה, אם ככה נראית מערכת יחסים סטרייטית, תודה שעשני גיי.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
אלוהים אדירים. פרידה ודיג'יי/צילום מסך, רשת 13

רגע לפני שארז את סט שיני הסיליט באנג הבוהקות שלו והשאיר אותנו להשתעמם עד סוף העונה, שילה הספיק להכניס עוד ריב אחד אחרון בבית. אחרי שהסתכסך והשלים ושוב הסתכסך עם כל הדיירים, שילה היה חייב להביא איזה סיבוב על נועם, האיש שאין לו עצם רעה בגוף ושבכלל לא בטוח שהוא יודע שהגוף בנוי מעצמות. הקרב שלהם על הלכות הקידוש היה מארב מתוכנן מראש והטרלת המאה. נכון, להעיר למישהו על הדרך שבה הוא מקדש את השבת זה לא בדיוק חלק מתרי"ג מצוות אבל לאורך כל הוויכוח היה ניתן לראות ששילה פשוט מטריל. אין לי שום כוונה לשפוט את מערכת היחסים שלו עם בורא עולם, אולי בדינמיקה בינו ובין שילה זה מה שמקובל, אבל משהו בחיוך הממזרי שהתגנב על פניו לכל אורך השיחה גרם לזה להיראות כמו משחק. אין בכלל ספק שהוא צריך למצוא את עצמו בעונה הבאה של "הישרדות", פורמט בו אנשים מעריכים אסטרטגיה וסכינים בגב. מודה שפחות התרגשתי מניסיונות הגישור של אור שהוזמן על ידי השניים לנסט כדי לשמש כבורר והסביר שקידוש זה מדאורייתא ואין מקום לפרשנויות שונות וזה בערך המקום בו "האח הגדול" התאחד עם ערוץ ההידברות ורק חיכיתי שמישהו יקפוץ מהמסך ויגיד לי "צדיק, יש לך דקה להניח תפילין?".

בינינו? הבית נמצא באס"ק רציני אז כל מיני-ויכוח שפעם היה נשאר על רצפת חדר העריכה הופך לשלוש סצנות פלוס מונולוג בחדר האח. למשל הריב בין מלאני ויוסי על כך שהוא לא בחר אותה ראשונה ברשימה שלו, מה שהזכיר לה את כל האנשים בחייה שהיא לא במקום הראשון עבורם, מאבא שלה שנסע לחו"ל (אין כמו רפרנסים למרקו ו"הלב") ועד בן זוגה שמעדיף לעשות ארוחות חג עם המשפחה שלו. ראשית, מי ידע שמלאני ויוסי כל כך קרובים ומה בכלל מחבר בין השניים האלה, מלכת הפאסיב אגרסיב הצוננת והאיש שהוא מימונה מהלכת ואין אצלו סאבטקסט? שנית, למרות חוסר החיבה שלי למלאני אין ספק שהיא מהדיירות היותר אינטליגנטיות בבית כך שאני תוהה למה היא חושבת שאנשים צריכים לחבב אותה? בגלל החיוכים שהיא מרעיפה לכל עבר? האווירה הטובה שהיא מכניסה? אם בא לה לכעוס גם עליי אז אספר שגם אצלי היא לא הייתה מדורגת בשלישייה (גם לא בעשירייה אגב).

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
האח הגדול מלאני. רשת 13, צילום מסך
מלאני/צילום מסך, רשת 13

אם כבר אס"ק, קשה להתעלם מכמות התוכן השיווקי שהוכנס השבוע לתוכנית. אם חשבתי שמשימת המשלוחים בחסות חברה מסוימת הייתה השיא, כולל משפטים פיוטיים כמו: "אחי, כנס, כנס לרטבים", הגיעו שתי סצנות בהן הדיירים מתלהבים מרובוט הניקיון של הבית. הצעה לייעול: אם אין תוכן ולא בא לכם להתעלל בצופים אפשר גם לקצר את הפרקים. אחרי עינב, אמילי ועכשיו שילה זה רשמי - הדר נותרה לבדה בבית, או כמו שהיא היטיבה לתאר את זה כשהיא ישבה ליד פרידה ודי ג'יי בפיצה: "פעם הייתי מרכז העניינים ועכשיו אני צריכה לחשוב למי אני הכי פחות מפריעה כאן". לא נורא, האנדרדוגיות הזאת הועילה לה עד עכשיו ונראה לי שמקומה בגמר מובטח. ונסיים עם פנינת החכמה השבועית של דני: "תבין מוח של אישה תבין את כל העולם" והמהדרין אומרים: "תבין מוח של דוגמן לא תבין דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully