וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם נתקף בהלם כשראה את נועה קירל. זה היה הרגע החמוד של העונה

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 9:12

הקשר של פרידה ודי-ג'יי שמעורר שוב את השאלה כמה הוא אמיתי; ההדחה המוצדקת של מיכל מבית האח; והכניסה של נועה קירל שגרמה לנו לתהות למה דיירי הבית זכו להתעדכן על האירוסין של הסטארית ולא על דברים אחרים שקרו. בן בירון בראודה מסכם עוד פרק של האח הגדול

הפירומן: האם שילה הוא הסתיו קצין של הבית?/ריאליטי צ'ק

זהו חברים, עשרה ימים לפני הגמר הגענו לשלב ממנו כולנו חששנו - "האח הגדול" הפך מריאליטי שעמוס לעייפה בתוכן שיווקי לתוכן שיווקי שיש בו גם כמה רגעים של ריאליטי. והפעם? הפרק הוגש לנו בחסות המופע של נועה קירל בפארק הירקון. לא אכחיש, התגובות הסמי היסטריות של נועם לנוכחות של קירל בבית סיפקו כמה מהרגעים היותר חמודים שנראו על המסך העונה וחיזקו את ההבנה שמדובר בילד בן 3 שתקוע בגוף של בחור עם חיבה יתרה לחלבון אבל מעבר לזה היה מדובר בשעתיים של קידום עצמי ומבוכה ולאו דווקא בסדר הזה. אם שאלתם את עצמכם איזו דיירת נועה קירל הייתה יכולה להיות בבית "האח" (בינינו? שלב שהיא בטח תגיע אליו מתישהו בקריירה) אז התשובה היא דיירת עם עודף מודעות למצלמות, מרוכזת בעצמה ולא מספיק מעניינת.

לא חלפו עשר שניות מרגע שנכנסה לבית ועד שהיא החלה לקדם את הסינגל החדש שלה "BA DA BING" (או בשמו העממי: באדה בורינג), זה כלל זמזום בלתי פוסק של הפזמון, לימוד הדיירים את התנועות של הריקוד ותהיות בינה לבין עצמה באיזה ספוט היה נכון עבורה לצלם קליפ לשיר. בין לבין, קבוצת הבנים קיבלה משימת סודית להסתיר את הנוכחות שלה מהבנות מה שהוביל לסצנות מקסימות בהן קירל בילתה דקות ארוכות מתחת לשולחן פינת האוכל (אני מקווה שהרובוט המנקה המפורסם עובד טוב כי אני לא רוצה לדמיין את הלכלוך שהיה שם), כוסתה בשמיכת הפוך של דני וטעמה משאריות המתוקים של קבוצת הבנות. אין מה לומר, הכי סופרסטארית.

האח הגדול נועה קירל. רשת 13, צילום מסך
מתחבאת מתחת לפוך. קירל ודני/צילום מסך, רשת 13

היות ואנחנו עדיין בעיצומה של תקופת מלחמה בטח גם אתם תהיתם באיזה אירועים אקטואלים הדיירים חייבים להיות מעודכנים ובאיזה לא. ובכן, יש לנו תשובה - רצח ששת החטופים בשבי מנהרות חמאס? לא; הצעת הנישואין שנועה קירל קיבלה מדניאל פרץ? חד משמעית כן; יש דברים ששום מונולוג פתיחה של גיא ולירון שסוקרים את האסונות שקרו היום לא יכול לתקן והרגע הזה היה אחד מהם. טוב, אחרי שהוצאתי קיטור, היה גם פרק שהסתתר בין כל היח"צ ובמרכזו הבית מתאחד עם ערוץ הילדים ומציג את משימת הבנים נגד הבנות.

אם חשבתם שכל התוכן השיווקי הזה מספק להפקת התוכנית מלא כסף אותו היא תשקיע במשימות, נתקענו עם משחקים כמו בניית דומינו ראלי, מה הסוד שלי וזהה את השקר. אחרי שהבנתי שהפרק כולו הוא הומאז' לערבי הכיתה שלי, המתנתי בדריכות לראות איזו קבוצה תנצח במשימות הנר בבקבוק וריקוד הסלואו עם הבלון אבל כנראה שאלה נשמרו לפרק הבא. היי, לפחות משימת השקרים איפשרה להפקה לחשוף את הדיירים למידע שומט הלסתות - אייטם רכילות שמראה שעידן ואמילי בחרו להישאר ידידים. לא יודע איפה הדיירים האלה היו בחודשים האחרונים, אבל כולם הוכו בתדהמה מכך שהזוגיות הזאת לא הבשילה לקשר של ממש ואני ממש לא רוצה לדמיין איך הם יגיבו לכך שהמלחמה עדיין לא הסתיימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נועם האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
היסטרי. נועם/צילום מסך, רשת 13

הגדילו לעשות פרידה ודי ג'יי שכמובן עסקו בהשלכה ותהו מה כישלון הזוגיות של עידן ואמילי מלמד על הסיכויים שלהם להצליח מחוץ לבית. מודה שאני כבר מזמן הפסקתי להבין אם הקשר הזה אמיתי או מזויף כי אחרי הפוך על הפוך (על הפוך) הכל מתחיל להרגיש בדיוק אותו הדבר. רק אציין שנראה שדי ג'יי כבר חושב על צלמי הפפראצי שימתינו לו מחוץ לבית ואני חושש שהאכזבה שלו תהיה רבה כשכל מה שימתין לו זה גברים בני חמישים עם חולצות מכבי תל אביב בכדורסל שינסו להשיג ממנו חתימה של דרק שארפ ואולי על הדרך גם ישאלו אותו מה זה לעזאזל "או-די".

הפרק הזה לא היה רק פרסומות ומבוכה כי בשעה טובה נפרדנו ממיכל, מה שסיפק לי קצת קתרזיס בשבוע קשה. אני יודע, רוב הצופים חיכו ששילה יעזוב את הבית אבל עבורי הייתה זאת דווקא הנוכחות של מיכל שטירגרה אותי בלי הפסקה וגרמה לי להיזכר בהרבה טיפוסים שליליים ומזויפים שיצא לי להיתקל בהם במהלך חיי. קשה לסכם את התקופה של מיכל בבית האח הגדול כי לאורך כל התקופה היא לא זזה מדף המסרים שאיתו היא נכנסה לבית: הדר היא אגרסיבית ופוגענית, אור הוא נשמה וחבר כמו אח והיא בכלל הגיעה לבית כדי להיות כוח נשי. בפועל כמובן היה מדובר בפייק אחד גדול, כשמיכל לא התעסקה בעישון בשרשרת, היא בעיקר נצמדה לכל מי שידעה שחזק ופופולרי בחוץ בתקווה שזה יביא לה מספיק זמן כדי להגיע לגמר והאמת? זה כמעט ועבד. נו, לפחות עכשיו היא תוכל להעלות את סרטון התגובה לריב עם הדר שצילמה לפני הכניסה לבית ומנהלת הסושיאל המבריקה שלה עודדה אותה לעשות. בהצלחה באזרחות אחות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully