וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ברור איך אור העביר את חייו בלי לדעת כמה הוא אלים מילולית ומתעלל רגשית

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 11:09

השיחה בין אור לבין נועם הייתה אירוע במעמד צד אחד בו נועם ניסה שוב ושוב להושיט יד ונענה שוב ושוב באגרופים מילוליים. אם כל אינטראקציה עם בן אדם שהוא לא דני גורמת לך להרגיש כאילו אתה עומד לצאת רע, אולי זה אומר בעיקר משהו עליך? בן בירון מסכם האח הגדול

נועה קירל מתחתנת/ריאליטי צ׳ק 10

פחות משבוע לגמר וגיא ולירון הבטיחו לנו שבניגוד לעונות קודמות בהן הדיירים ישבו בבית רגל על רגל וחיכו שיעבור הזמן, הבית נמצא בנקודת רתיחה. עכשיו, או שהם לא צפו מעולם ב"אח הגדול" או שהם לא צפו בפרק ששודר אתמול, כי אם יש מי שניכר שלא נחו לרגע הם העורכים שעשו ככל יכולתם כדי להביא משהו לשידור. וואלה, אני די בטוח שראיתי את דני ישן עם עיניים פקוחות יותר מפעם אחת (אולי ככה הוא נראה כשהוא חושב), ולדעתי יוסי המציא לעצמו מעין "טיקים" קטנים עם השפה רק מהשעמום. אבל כשמגיע - מגיע: בסוף הייתה איזו חצי שעה ראויה לצפייה, ואפילו מצאתי כמה תובנות חדשות על האנשים האלה שראיתי בחודשים האחרונים יותר מאשר משפחה.

אגב, מה חשבתם על השת"פ השבועי בסימן טיפולי פנים ממותגים? אני מתחיל להתאהב בגישה הלא מתנצלת של רשת 13, שכבר לא טורחים לקשור את הפרסומות האלה למשימות מפוברקות. הם פשוט הכניסו לבית צוות של קוסמטיקאיות שמוכרות לדיירים מוצרים מאיזה מפעל בעתלית במחיר מופקע, שברור שיתקעו להם בארון של המקלחת עוד שנים קדימה.

אז די ג'יי - האיש שכנראה מכין את עצמו לקריירה ככוכב נוער, אחרת אין שום הסבר לצורך שלו להסתובב בבית ולדקלם מונולוגים עם עצמו (או-די, אחי) - כבר לא בבית, אבל הרגשות של פרידה עדיין סוערים. סערות הן אמנם ברירת המחדל של הצמד הזה, אבל אחרי מה שהרגיש כמו שלוש מאות חמישים ותשעה פרקים שסוקרים את הזוגיות שלהם, על הרגעים המעייפים והמעייפים יותר שבה, אתמול בשיחה קצרה עם הדר השתמשה פרידה בארבע מילים שמגדירות את הדור שלה וסייעה לי להבין משהו על העונה כולה.

"זה לא מדויק לי", אמרה פרידה על הסיבות שבגללן לקחה הפסקה מדי ג'יי והדר פשוט הציעה לה שתנסה לדייק. עכשיו, אני אמנם לא זקן מספיק כדי להיות בומר אבל מה זה לעזאזל ה"דיוק" הזה שפרידה כל כך מחפשת? אחות, את דיירת בתוכנית ריאליטי שנכנסת אליה בתקווה לתת פוש לקריירת השירה שלך, ואת מנהלת מערכת יחסים זוגית עם בחור שהיו לך כמה סטוצים איתו בעבר כשהכרתם בחיי הלילה של תל אביב. איזה חלק בסיפור הזה מרגיש לך מדויק?

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
עלבונות ואגרופים. אור, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

כאישה ורבלית ומודעת לעצמה פרידה אמנם הביעה את זה במילים, אבל המרדף אחרי הדיוק החמקמק הוא לא מנת חלקה בלבד. נראה שחלק ממה שהפך את העונה הזאת ללא מעניינת מספיק היא האובססיה של הדיירים לדייק לעצמם כל מיני סיטואציות ואנשים, וזה בא על חשבון דברים חשובים לא פחות, כמו להוציא את הראש מהעכוז של עצמם לרגע ולדבר על דברים שיכולים לגעת בחיים של אנשים אחרים (הצופים נניח). נכון, פרידה דיברה גם על דימוי גוף לא פעם, אבל באשמתה או שלא, הנושא מעולם לא הבשיל לשיחה מעניינת באמת, למשל על המקום של תוכניות ריאליטי במרדף של נשים אחרי המראה המושלם. האם זה בגלל שזה לא מספיק מעניין אותה או בגלל שלא היו לה פרטנרים בבית? לא נדע לעולם.

אפילו נועם, הילד הקצת כאפות של כולנו, מנסה לדייק לעצמו את החוויה בבית "האח הגדול", רק שמכל הדברים שהוא היה יכול לעבוד עליהם הוא מנסה לעבוד על הקשר שלו עם אור ודני. אור, אדם עם עומק רגשי של סרטון בטיקטוק, ודני השוליה שלו ("לא שוליה, סוליה", כמו שאמרה הדר), הם האנשים האחרונים שיכולים לקבל ביקורת, כל סוג של ביקורת.

למשל אור, האיש שאובססיבי להדר ברמה של צו הרחקה, החליט לשטוף את נועם על האובססיביות שלו. באמת שאם לא הייתי רואה את בית האח ברמה תלת שבועית, הייתי יכול להישבע שאין שם מראות כי זה היה רגע מחריד של חוסר מודעות. בכלל, אני תוהה איך אור העביר את חייו עד כה בלי לדעת שהוא אדם אלים מילולית ומתעלל רגשית. השיחה בינו לבין נועם הייתה אירוע במעמד צד אחד, בו נועם מנסה שוב ושוב להושיט יד ונענה שוב ושוב באגרופים מילוליים ועלבונות.

אור כמו אור סיים את כל האירוע הזה בתחושת קורבנות קשה. הוא ניגש לחדר האח כדי להגיד שהוא חושב שנועם בכלל שחקן שכל תפקידו הוא להוציא אותו רע ומנסה להכשיל אותו. לא יודע, אם כל אינטראקציה עם בן אדם שהוא לא דני גורמת לך להרגיש כאילו אתה עומד לצאת רע, אולי זה אומר בעיקר משהו עליך?

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
האח הגדול נועם. רשת 13, צילום מסך
אירוע במעמד צד אחד. נועם, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

שלא לדבר על הבעלות שאור לקח על טקס הקידוש. האמת? גם במשפחה המרוקאית שלי דרשו שקט מוחלט בין הברכות, ועד שסבא שלי ז"ל לא היה מאותת לנו שאפשר לדבר הייתה דממה מפתיעה וחריגה - אבל כל משפחה ומנהגיה. מסתבר שאור חושב אחרת, כי פעם עם שילה והשבוע שוב עם נועם הוא שולל את מרחב הנשימה של כל מי שחושב או מתנהג אחרת ממנו. לא רק שזה לא חברי, זה פוגעני ובעיקר מקטין אנשים אחרים רק כדי לגרום לו להרגיש חכם וצודק יותר. אגב, אני בטוח שאם אור ינסה להסתכל על חייו בעיניים אובייקטיביות, הוא יגלה שיש עוד דברים שלא בדיוק תואמים את ההלכה, ולא, אני לא מדבר על ה"יש לך מזל שאני סטרייט" המביך שהוא זרק לדי ג'יי.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully