וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן הודה שרצח את אמו - בראיון בשידור חי

25.9.2024 / 12:04

כתב שהגיע לסקר מקרה רצח חשף טרגדיה כשאדם התוודה בפניו שחנק למוות את אימו חולת הדמנציה שאיתה חי במשך 15 שנה ואמר שהוא 'לא היה יכול עם זה יותר". הכתב התקשר למשטרה ודקות לאחר מכן שודר הראיון - מה שעורר סערה אתית

אדם הודה בשידור חי בטלויזיה שרצח את אמו בת ה-80, שסבלה מדמנציה, לאחר שהודה ש"לא יכול היה יותר לסבול את החיים איתה". לורנצו קרבונה, בן 50, תושב מחוז מודנה שבאיטליה,.סיפר לעיתונאי שהיה מחוץ לביתו שהוא זה שחנק למוות את אמו, לורטה לווריני, ביום שני.

כשפנה אליו העיתואני פאביו ג'ופרידה ג'ופרידה הוא אמר בבירור: "אני זה שאתה מחפש". קרבונה בכה לאורך כל הוידוי שלו, ואמר לכתב רשת פומריג'יו 5 שהוא "לא ידע למה הוא עשה את זה. לא יכולתי להתמודד אותה. היא הכעיסה אותי כשהיא כל הזמן חזרה על עצמה", אמר הגבר שגר עם אמו הדמנטית בבית במשך 15 השנים האחרונות.

גופתה של האם נמצאה במיטתה על ידי בתה ביום ראשון, כך מדווחים כלי התקשורת המקומיים. קרבונה הפך לחשוד ברצח אמו וכוחות משטרה ערכו אחריו חיפושים תוך שימוש ברחפנים כדי לנסות לאתרו, אך ללא הועיל. הוא סיפר לכתב שפגש בו במקרה שהוא ברח לעיירה הסמוכה פאבולו, שם הלך ברחובות לפני שחזר לביתו. הוא התעקש שהוא עזב "כדי לא לעשות כלום, פשוט לברוח מזה. לא התחבאתי".

בהודאתו קרבונה אמר שהוא השתמש בתחרה כדי לחנוק את אמו לאחר שניסה לחנוק אותה עם ציפית ושרוכי נעליים. 'אמא שלי הייתה מרגיזה אותי קצת מדי פעם, אבל זה לא שהשתגעתי לגמרי', התעקש, "היא פשוט הכעיסה אותי קצת כי היא תמיד אמרה את אותם הדברים... לא הצלחתי לקבל טיפול בשבילה בשום מקום... אז זה פשוט בא לי. באופן אינסטינקטיבי עשיתי את זה" הוא אמר, לפני שפרץ בבכי.

קרבונה הוסיף כי אמו הייתה במצב של "בין דמנציה לאלצהיימר ולפעמים היא אמרה דברים שפגעו בי. לא יכולתי יותר... לא יכולתי להתמודד עם זה".

קרבונה נלקח לתחנת המשטרה לחקירה ו"לא היה מסוגל לדבר" כשהוצגו בפניו הראיות נגדו, כך מדווחים כלי התקשורת המקומיים. גופתה של האם נלקחה לנתיחה שלאחר המוות ביום ראשון, אולם התוצאות שלה טרם דווחו.

השכנים אמרו לתקשורת האיטלקית שהמשפחה הייתה מאוד מופנמת, שקרבונה היה מובטל כבר זמן מה ושאימו הקשישה נראתה במצב לא בטוב.

עוד טרגדיות בשידור חי
"משהו קורה איתי הבוקר": מגישת חדשות קיבלה שבץ בשידור חי

קשה לצפייה: אישה ירתה בטעות בידיד שלה בשידור חי

האם זה היה אתי? תלוי את מי שואלים

העיתונאי, שצוותו מצא את החשוד ברצח מחוץ לביתו במקרה במהלך סיקור הרצח, התקשר מיד למשטרה והראיון, שתוייג כ"בלעדי" שודר כמה דקות לאחר ביום שני אחר הצהריים, יחד עם מעצרו של קרבונה בחשד לרצח.

כלי התקשורת ששידר את הראיון ספג אש על הבחירה לשדרו. גאיה טורטורה, סגנית מנהלת ערוץ הטלוויזיה TG La7, כתבה ב-X: "זה לא התפקיד שלנו. הם פשוט קרעו את הקוד האתי, אנחנו מגיעים לתחתית"

מגישת התוכנית Mediaset בה שודר הראיון, מירטה מרלינו, אמרה שהמשטרה נתנה להם אישור לשדר אותו. היא אמרה לקוריירה דלה סרה שהיתה לה "הצדקה עיתונאית" כשבחרה לשדר את הסרטון והיא תעשה את אותו הדבר שוב לו יקרה. "קיבלתי שיחה מהכתב כמה דקות לפני העלייה לשידור חי", סיפרה. "היה לי מעט זמן להחליט. אכפת לי רק מדבר אחד: שזה לא פוגע בחקירה. האיש היה מבוקש. המשטרה הוזמנה, הוא נעצר והם אישרו לי לשדר את הראיון".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ראיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully