וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת החדשות בערוץ המזוהה עם חיזבאללה לא הצליחה לעצור את הדמעות בשידור | צפו

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 16:55

המגישה בערוץ הטלוויזיה הלבנוני אל-מיאדין השתנקה מבכי, כשמסרה את ההודעה הרשמית על מותו של נסראללה, כתוצאה מתקיפה ישראלית בלב הדאחייה בביירות. "אדון השהידים מת כשהיד כשהגן על עזה, כשהגן על פלסטין, כשהגן על הסוגיה הפלסטינית", אמרה בדמעות ובקול רועד. צפו

מגישת החדשות בערוץ הטלוויזיה הלבנוני אל-מיאדין בוכה בעת מסירת ההודעה הרשמית על מותו של נסראללה כתוצאה מתקיפה ישראלית בלב הדאחייה בביירות. צילום מסך, צילום מסך
מגישת אל-מיאדין בוכה בעת מסירת ההודעה על מות נסראללה/צילום מסך, צילום מסך

מגישת החדשות בערוץ הטלוויזיה הלבנוני אל-מיאדין לא הצליחה לעצור את הדמעות כשמסרה את ההודעה הרשמית על מותו של נסראללה כתוצאה מתקיפה ישראלית בלב הדאחייה בביירות. "אדון השהידים מת כשהיד כשהגן על עזה, כשהגן על פלסטין, כשהגן על הסוגיה הפלסטינית", אמרה בדמעות ובקול רועד. "תנחומים על מות מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה". צפו (מתחת).


"חרבו דרבו" הכניע גם את נסראללה: רשימת החיסול של נס וסטילה היכתה שוב

דובר צה"ל הודיע היום (שבת) כי צה"ל חיסל את חסן נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה וממייסדיו, ויחד איתו את עלי כרכי, מפקד חזית הדרום בחיזבאללה, ומפקדים נוספים בחיזבאללה. בתוך כך, גם ארגון הטרור עצמו אישר כי נסראללה חוסל. מדו"צ נמסר כי "מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדוייקת של אגף המודיעין ומערכת הביטחון, תקפו את המפקדה המרכזית של חיזבאללה, הנמצאת בתת קרקע, מתחת לבניין מגורים במרחב דאחייה בבירות. התקיפה בוצעה בעת שצמרת חיזבאללה היו במפקדה ועסקו בתיאום פעילויות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל". למבצע לחיסולו של המנהיג קראו "סדר חדש". הרמטכ"ל מסר לאחר האישור על חיסולו כי "זה לא סוף ארגז הכלים. המסר פשוט, לכל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל - נדע להגיע אליו".

אמש, צה"ל תקף את המפקדה המרכזית של ארגון הטרור חיזבאללה, הבונקר של מזכ"ל הארגון, הממוקם מתחת לבנייני מגורים בלב הדאחייה שבביירות. מקור ישראלי מסר אז שנסראללה היה היעד לתקיפה, ורק היום דובר צה"ל אישר כי המנהיג חוסל. בעקבות התקיפה וטרם פורסמו תוצאותיה, מנהיג איראן עלי חמינאי מכנס דיון חירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully