וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "המשרד" חושפת: אובחנתי עם סרטן שד בעל אופי אגרסיבי

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 9:09

השחקנית גילתה את המחלה בדצמבר 2023 ולאחר טיפולים אינטנסיביים הכריזה שהיא "נקייה מסרטן". במהלך המאבק הסתירה את מצבה באמצעות פאות וכובעים. כעת היא חושפת "תספורת פיקסי", חוגגת ניצחון על המחלה וקוראת לנשים להקפיד על בדיקות ממוגרפיה שגרתיות

השחקנית ג'נה פישר. Roy Rochlin/Getty Images, GettyImages
השחקנית ג'נה פישר/GettyImages, Roy Rochlin/Getty Images

השחקנית ג'נה פישר, הידועה מתפקידה כפאם ביזלי בסדרה האהובה "המשרד", חשפה בפוסט אינסטגרם שהיא "נקייה מסרטן" כמעט שנה לאחר שאובחנה עם סרטן השד. פישר בת ה-50 שיתפה את המסע שלה מהאבחון ועד להחלמה, בסדרת פוסטים לרגל חודש המודעות לסרטן השד.

"מעולם לא חשבתי שאעשה הכרזה כזו, אבל הנה אנחנו כאן," כתבה פישר. "בדצמבר האחרון, אובחנתי עם סרטן שד משולש חיובי בשלב 1. לאחר שהשלמתי ניתוח, כימותרפיה והקרנות, אני כעת נקייה מסרטן".

פישר תיארה את תחילת המסע שלה: "באוקטובר 2023 פרסמתי תמונה של עצמי באינסטגרם מתכוננת לממוגרפיה השגרתית שלי, עם תזכורת בצחוק 'לטפל בשקי הזמן המתקתקים שלכם' א-לה מייקל סקוט. לאחר תוצאות לא חד-משמעיות בממוגרפיה הזו בגלל רקמת שד צפופה, הרופא שלי הזמין אולטרסאונד שד. הם מצאו משהו בשד השמאלי שלי. הוזמנה ביופסיה. ואז, ב-1 בדצמבר 2023, למדתי שיש לי סרטן שד משולש חיובי בשלב 1".

פישר הסבירה על הטיפול שעברה: "בינואר עברתי לומפקטומיה להסרת הגידול. למרבה המזל, הסרטן שלי אותר מוקדם והוא לא התפשט לבלוטות הלימפה שלי או לשאר הגוף, אולם בגלל האופי האגרסיבי של סרטן משולש חיובי, עדיין נדרשו כימותרפיה והקרנות כדי להבטיח שהוא לא יחזור. במהלך הכימותרפיה איבדתי את שערי, אבל הודות לכמה פאות ולכובעים נהדרים עם שיער (שהמשפחה שלי כינתה בחיבה 'Wigats') הצלחתי לחכות עד עכשיו כדי לחשוף את כל מה שקרה לי". פישר נשואה לבמאי לי קירק, ולשניים יש שני ילדים - הבן ווסטון לי והבת הרפר מארי.

לבסוף שיתפה פישר את הבשורה המשמחת: "אני שמחה לומר שלאחרונה עברתי בדיקות חוזרות, והטיפולים עבדו. אני נקייה מסרטן. אמשיך להיות מטופלת ומנוטרת כדי לעזור לי להישאר כך". היא סיימה עם קריאה חשובה: "שוב, אל תדלגו על הממוגרפיה שלכם... ודעו שאם תקבלו אבחנה של סרטן שד, יש כפר שלם שמחכה לטפל בכם".

את דבריה ליוותה השחקנית עם תמונה עדכנית שלה שבה שיערה קצר יחסית. היא כתבה: "רציתי תמונה של עצמי עם תספורת הפיקסי המנומרת שלי, נראית שמחה ובריאה, שתלווה את החדשות האלה. תודה גדולה לג'וש סניידר, בעלה של אנג'לה קינסי (חברתה הטובה של פישר, שגילמה את אנג'לה ב"המשרד" וכעת מגישה איתה פודקאסט פופולרי המוקדש לסדרה; וואלה תרבות), על צילום התמונה הזו. זו רק דוגמה אחת לדאגה שהם הפגינו כלפיי במהלך המסע הזה".

עוד בוואלה

דיווח: מארוול תמחק את הזהות הישראלית של שירה האס ב"קפטן אמריקה"

לכתבה המלאה
השחקניות והחברות הטובות ג'נה פישר ואנג'לה קינסי, שכיכבו יחד בסדרה "המשרד", 2019. Roy Rochlin/Getty Images, GettyImages
"אני מאחורייך, תמיד". החברות הטובות ג'נה פישר ואנג'לה קינסי/GettyImages, Roy Rochlin/Getty Images
סטיב קארל, בי-ג'יי נובאק, ג'נה פישר, ג'ון קרזינסקי, ריין ווילסון, כוכבי הסדרה "המשרד" אחרי הזכייה באמי, 2006. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
בין חבריה לקאסט "המשרד" אחרי הזכייה בפרס האמי ב-2006. ג'נה פישר/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

הפוסט של פישר זכה לתגובות תומכות רבות מעמיתיה בתעשיית הבידור. השחקנית אוליביה מאן, שחשפה בעצמה מוקדם יותר השנה התמודדות עם מחלת הסרטן שאילצה אותה לעבור כריתה כפולה, כתבה לפישר: "את כבר יודעת עד כמה אני אוהבת אותך ואת הגאווה האדירה שלי כלפייך. אבל אני פשוט רוצה לומר זאת שוב; אני אוהבת אותך, ובכך שאת משתפת את הסיפור שלך את עוזרת לכל כך הרבה נשים ומצילה כל כך הרבה חיים. את פשוט הכי טובה שיש".

השחקנית ג'ניפר גארנר הגיבה לפוסט: "אני כל כך אסירת תודה לדעת שאת בצד השני ונקייה מסרטן!" אלי קמפר, שותפתה של פישר ל"המשרד" בתפקיד ארין, כתבה: "אנחנו אוהבים אותך, ג'נה. תודה ששיתפת ועל ההשראה". ואילו אנג'לה קינסי כתבה: "אני אוהבת אותך ואני שמחה שאת משתפת. אני מאחורייך, תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully