וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ זועם על "המתמחה", הסרט הביוגרפי עליו: "יצירה דיבתית ומגעילה שמנסה לפגוע בי"

14.10.2024 / 16:25

המועמד לנשיאות תקף בחריפות את הסרט, בכיכובו של סבסטיאן סטן, שהוקרן בפסטיבל קאן האחרון ויצא לאחרונה לקולנוע: "סרט מזויף וחסר קלאס, התסריטאי של ערימת הזבל הזאת הוא חלאה חסרת כישרון"

טריילר לסרט "המתמחה" של עלי עבאסי, העוסק בנשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ/באדיבות בתי קולנוע לב

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, המתמודד כעת מחדש לתפקיד, תקף במילים קשות את הסרט החדש "המתמחה" של עלי עבאסי, המתחקה אחר תחילת דרכו של איש העסקים והפוליטיקאי השנוי במחלוקת.

"סרט מזויף, חסר קלאס, נכתב עליי, שנקרא 'המתמחה' (יש להם בכלל את הזכות לעשות דבר כזה ללא אישור?). בתקווה הוא ייכשל בקופות. זו עבודה זולה, דיבתית ומגעילה מבחינה פוליטית, שיצאה ממש לפני הבחירות לנשיאות כדי לנסות ולפגוע בתנועה הפוליטית הגדולה ביותר בתולדות ארצנו, 'MAGA' ['עשו את אמריקה גדולה שוב']", כתב טראמפ ברשת החברתית הימנית Truth Social, שאותה הקים אחרי שחשבונותיו בטוויטר, בפייסבוק ובאינסטגרם נחסמו ברקע אירועי 6 בינואר וניסיון ההשתלטות על הקפיטול.

"אשתי לשעבר, איוונה, הייתה אדם אדיב ונפלא, והייתה לי מערכת יחסים נפלאה איתה עד יום מותה. התסריטאי של ערימת הזבל הזאת, גייב שרמן, חלאה חסרת כישרון, שמזמן יש לו שם רע, ידע את כל זה אבל בחר להתעלם מכך. כל כך עצוב שהחלאה האנושית הזאת, כמו האנשים שמעורבים ביצירה שאפשר לקוות שלא תצליח בכלל, יכולים לומר ולעשות כל מה שהם רוצים במטרה לפגוע בתנועה הפוליטית שלנו, שהיא הרבה יותר גדולה מכל אחד מאיתנו".

"המתמחה", בכיכובו של סבסטיאן סטן ("חייל החורף", "אני, טוניה"), עוסק בחייו של טראמפ בשנות ה-70 וה-80 כאיש נדל"ן, וביחסיו עם עורך הדין רוי כהן, איש אמונו. הסרט, שעולה בסוף השבוע בישראל, הוקרן בפסטיבל קאן, עלה לפני ימים אחדים בארצות הברית. הוא זכה לביקורות טובות בעיקר, אך רשם עד כה נתונים קופתיים נמוכים.

הכול פתוח בדרך לבית הלבן | תמונת מצב לקראת הבחירות בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully