וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגלס מארי, הסופר והעיתונאי הבריטי, יגיע לישראל להרצאה חד פעמית

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 10:10

העיתונאי דאגלס מארי, הידוע בתמיכתו בישראל מאז פרוץ המלחמה, צפוי להגיע שוב לישראל, הפעם להרצאה ראשונה בארץ הקודש. במסגרתה ישתף תובנות מאזורי סכסוך ולדון בסוגיות אסטרטגיות ומוסריות העומדות בפני המערב

העיתונאי והסופר דאגלס מארי. Stuart Mitchell, Inc Monocle Photography,
העיתונאי והסופר דאגלס מארי בעוטף עזה אחרי 7 באוקטובר/Stuart Mitchell, Inc Monocle Photography

דאגלס מארי, הסופר והעיתונאי הבריטי, יקיים הרצאה מיוחדת בישראל ב-4 בדצמבר בהיכל התרבות בתל אביב. מארי, מחבר רבי המכר "המלחמה במערב", "טירוף ההמונים: מגדר וזהות" ו"המוות המוזר של אירופה", יופיע לראשונה מול הקהל הישראלי, למעט הופעת אורח שהייתה לו במופע של מייקל רפפורט ולי קרן בדצמבר 2023.

מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, מארי הפגין תמיכה נחרצת בישראל. הוא ביקר בארץ מספר פעמים, סייר ביישובי עוטף עזה וברחבי המדינה, ופרסם עשרות מאמרים וטורי דעה בתמיכה בישראל. פעילותו זיכתה אותו באות הוקרה מיוחד מנשיא המדינה ושר התפוצות באפריל האחרון. מארי, שנודע בביקורתו על האסלאם וההגירה, מעורר לעתים מחלוקת. מבקריו מאשימים אותו בדעות קיצוניות, בעוד תומכיו רואים בו מגן של חופש הביטוי. למרות הפולמוס סביבו, הוא נחשב לדמות מוערכת בחוגים אקדמיים בבריטניה.

בהרצאתו, מארי צפוי לשתף את הקהל בחוויותיו ותובנותיו מאזורי סכסוך שונים, כולל אוקראינה ועזה. הוא ידון בסוגיות אסטרטגיות ומוסריות העומדות בפני המערב, וישתף את דעותיו על השלכות המלחמות הנוכחיות על היציבות והדמוקרטיה העולמית. ההרצאה צפויה לכלול גם דיון בבחירות האחרונות בארצות הברית והשפעתן הפוטנציאלית על העתיד.

מחירי הכרטיסים נעים בין 259 ל-459 שקלים. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully