וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפסקנו לענות לו": נגה ארז חושפת למה התחילה לסנן את רובי וויליאמס

15.10.2024 / 19:55

בריאיון לפודאקסט של בן בן ברוך סיפרו המוזיקאית הישראלית נגה ארז ובן זוגה והמפיק המוזיקלי שלה אורי רוסו איך נוצר הקשר עם רובי וויליאמס, איך הייתה העבודה איתו - ולמה הם החליטו לסנן אותו

נגה ארז אורי רוסו בן בן ברוך/יחצ

נגה ארז מספרת לראשונה איך נוצר החיבור עם המוזיקאי הבינלאומי רובי וויליאמס. בריאיון נדיר שהעניקה עם בן זוגה והמפיק המוזיקלי שלה אורי רוסו לפודקאסט "המוג'ו" של בן בן ברוך שצפוי לעלות ביום שבת, סיפרו ארז ורוסו על הקשר שנוצר ועל התגובות המצחיקות של וויליאמס לשירים שנגה ורוסו מוציאים.

"רובי כתב בטוויטר 'למה הדבר הזה הוא לא הכי גדול שיש?' תוך שהוא משמיע את השיר NAILS", סיפר אורי רוסו. נגה ארז הוסיפה: "זה היה מדהים, זה היה מחמיא. אני באמת לא מרגישה שקלטתי שרובי וויליאמס, שהסתכלתי על הקליפים שלו ב-MTV ביחד עם חברת ילדות שלי, הוא אותו בן אדם שכתב את זה. זה לא נתפס".

אורי רוסו: "ואז התחלתם במין רומן מוזר של וידאו במייל. הוא שלח מייל עם וידאו ואז אנחנו נאלצנו לשלוח לו בחזרה וידאו במייל כי כנראה ככה מתכתבים איתו (צוחקים)". בהמשך הם סיפרו איך הצטרף וויליאמס לאחד השירים שלהם ולא חסכו בסיפורים מצחיקים על המוזיקאי הבריטי האגדי: "מה שכן, מאז שהתחלנו להוציא את הסינגלים, עוד לפני שהוצאנו יחד את DANNY, יש לנו מנהג שהוא שולח רק לי הודעה. אם למשל יצא השיר AYAYAY, אז הוא שולח לי הודעה AYAYAYYYYY. עם מלא Y בסוף. או אחרי שיצא PC PEOPLE, אז הוא כתב PC PEOPLEEEEE. בהתחלה התרגשתי, הראיתי לנגה, אמרתי לה 'תראי איזה חמוד רובי', באיזשהו שלב לא עניתי לו. רובי תניח, די, חלאס".

צפו בקטע המלא למעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully