וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרסום על "מחבלים בקריה" ב-i24: דובר צה"ל הבהיר שזה שקר, הערוץ התנצל

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 20:56

דובר צה"ל הודיע כי ערוץ i24 פרסם טענה שקרית, לפיה כביכול היה ניסיון חדירת מחבלים לבסיס מטכ"ל (הקריה). לאחר מכן, i24 הסיר את הדיווח השקרי והתנצל עליו: "אנו מתנצלים בפני צופינו על הניסוח השגוי, הפקנו לקחים ואנו נדייק את הפרטים בדיווחים העתידיים"

דובר צה"ל הודיע כי ערוץ i24 פרסם טענה שקרית, לפיה כביכול היה ניסיון חדירת מחבלים לבסיס מטכ"ל (הקריה). זאת לאחר סערה שהתעוררה מוקדם יותר היום, בעקבות העלאת הצצה לכתבה שתשודר במלואה ביום שישי בתוכנית "קבינט שישי" בהגשת נווה דרומי, שהובילה לפקפוק רב בטענות שהושמעו בה - וגרם לגל צחוקים ברשת.

בקטע ששודר, טוענת נווה דרומי לחשיפה של אירוע דרמטי, שמדווח לראשונה בערוץ, ולפיו כביכול שלושה שבועות בלבד לאחר פרוץ המלחמה בעזה הוקפצו כוחות צה"ל לקרייה שבתל אביב מחשש לחדירת מחבלים - בזמן שראש הממשלה נתניהו נמצא במקום. על פניו, דיווח דרמטי ומטריד מאוד, אלא שבקטע ההצצה ששודר בערוץ נראה חייל מילואים שמספר על שאירע תוך שהוא שותה בבר עם חבריו, מגחך וצוחק לכל אורך הקטע.

בעקבות הסערה ברשת, דובר צה"ל מסר בתגובה: "הטענה כי היה ניסיון חדירת מחבלים לבסיס מטכ"ל (הקריה) שקרית". לאחר תגובת דובר צה"ל, i24 הסירו את הדיווח השקרי, התנצלו עליו ופרסמו בטוויטר: "בכתבה שתשודר ב'קבינט שישי' נביא עדויות של לוחמים, שלטענתם הוקפצו לאחר שנאמר להם שיש חשד לחדירת מחבלים לקריה. בצה"ל מאשרים כי הצוותים הוקפצו אך לטענתם ההקפצה נעשתה על מנת לתגבר את האבטחה בבסיס הקריה ולא בשל חדירת מחבלים. אנו מתנצלים בפני צופינו על הניסוח השגוי, הפקנו לקחים ואנו נדייק את הפרטים בדיווחים העתידיים ובכתבה המלאה ב'קבינט שישי'. לאור זאת, החלטנו למחוק את הדיווח עם הניסוח השגוי".

מיינט ו-i24 דיווחו שהמצבה של נחום היימן נגנבה. בתו סי היימן: "זה שקר"

מוקדם יותר, ברשתות החברתיות צחקו על הערוץ: "נראה לי שהחבר'ה בסרטון עשו לך את הקטע שעושים לתיירות", "אין כמו סקופים מבר תל אביבי מפי אלמוני פלוני. רמה גבוהה", "שמעו זה עצום. כמה חבר'ה במילואים החליטו להסתלבט על כתב ונוה דרומי מגדירה את זה דרמטי. כן, שלושה שבועות מפרוץ המלחמה כשסביב הקריה מאות אנשים כל יום היום וכלי תקשורת ואף אחד לא ראה את האירוע. ערוץ 14 הבת", "ערוץ בדיחה מביך. לא מאמין שמשלמים לכם שכר", "תשבעו שזה לא קטע במהדורה של שידורי המהפכה עם שניר ושניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully