וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מסכן את חייו": השיחה האחרונה למשטרה - דקות לפני שליאם פיין נפל למותו

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 14:19

דקות ספורות לפני שליאם פיין, אחד מחברי להקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן, נמצא ללא רוח חיים לאחר שנפל ממרפסת במלונו בארגנטינה - אנשי המלון צלצלו למשטרה. "יש לנו פה אורח תחת השפעת סמים ואלכוהול". תיעוד מחדרו מראה סמים על הרצפה וטלוויזיה שבורה

דקות ספורות לפני שליאם פיין, אחד מחברי להקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן, נמצא ללא רוח חיים לאחר שנפל ממרפסת במלונו בארגנטינה - אנשי המלון צלצלו למשטרה ולכוחות הצלה ודרשו מהם שישגרו עזרה מיידית. "יש לנו פה אורח תחת השפעת סמים ואלכוהול. הוא במצב לא טוב. הוא שובר את כל החדר שלו. אנחנו חייבים שתשלחו מישהו דחוף. יש סכנה ממשית לחייו. החדר שלו עם מרפסת ואנחנו חוששים שיעשה משהו שיסכן את חייו".

ואכן, כפי שעובדי המלון התריעו - מתמונות מתוך חדר המלון ההרוס של ליאם פיין נראה כי הכול שבור שם. סמים מפוזרים על רצפת החדר וטלוויזית המלון מרוסקת לגמרי.

לפי הדיווחים, פיין נפל מהקומה השלישית של המלון. לא נקבע רשמית אם מדובר בהתאבדות או תאונה. על פי הדיווחים המקומיים, משטרה הוזעקה למקום בתגובה לקריאה על אדם תוקפני שעלול להיות תחת השפעת סמים או אלכוהול. כוחות הצלה שהגיעו לזירה קבעו את מותו של פיין. שעות ספורות לפני מותו העלה פיין סרטון לרשתות החברתיות שבו הוא נראה נינוח עם בת זוגו. הם אכלו יחד ארוחת בוקר, הוא הציג את הנוף מסביבו ואמר "איזה יום יפה בארגנטינה".

ליאם פיין היה בארגנטינה כדי לצפות בהופעתו של חברו לשעבר ללהקת וואן דיירקשן נייל הורן. ימים לפני מותו הוא אף פרסם תמונות שלו ביחד עם בת זוגו מההופעה של הורן - וגם אחרי ההופעה. לפני כשבועיים כתב ברשתות החברתיות על ההחלטה לפגוש את הורן: "עבר זמן מאז שאני ונייל שוחחנו. יש לנו על מה לדבר ואני רוצה להסדיר את הדברים בינינו. אין בינינו דם רע או משהו, רק צריכים לדבר".

לאחר מותו התקבצו מאות ממעריצי הלהקה מחוץ למלון, בכו - ושרו משיריה.

הסרטון האחרון של ליאם פיין

כך נראה חדרו של ליאם פיין לאחר מותו

ליאם פיין וואן דיירקשן. רויטרס
מעריצים מחוץ לזירת המוות/רויטרס

פיין, יליד אנגליה, היה אחד מכוכבי להקת הבנים המצליחה, שפרצה מתוך תכנית הריאליטי אקס פקטור בשנת 2010 והפכה לסנסציה עולמי, כשבין חבריה היו גם הארי סטיילס, זאין מאליק, ניאל הוראן ולואיס טומלינסון. ההרכב התפרק בשנת 2016 וחבריה, בהם גם פיין, יצאו לקריירות סולו.

פיין הותיר אחריו ילד כבן 7 מבת זוגו לשעבר, הזמרת שריל קול. לאורך השנים, הוא נאבק באובדנות ובהתמכרות לאלכוהול, ולפני שנה אושפז עם זיהום בכליות. לאחרונה נקלע גם לסערה בחייו האישיים: בת זוגו לשעבר, הדוגמנית מאיה הנרי, האשימה רק לפני ימים ספורים כי הוא לא הפסיק לשלוח הודעות לה ולמקורביה, ואף נקטה בפעולות משפטיות כדי לגרום לו להפסיק כגון הוצאת צו הרחקה. כמה ימים לפני כן פורסם גם כי הוא נפרד מצוות הניהול שלו לאורך השנה החולפת וגנז את העבודה על אלבומו השני.

אם אתם או אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אנא פנו לעזרה מקצועית. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: שיחה עם מוקד ער"ן בטלפון 1201 או באתר של העמותה, וכן באתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully