וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג גרמניה לאירוויזיון: "עדן גולן ספגה בריונות, הייתה המון שנאה כלפיה"

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 10:21

הזמר איזאק, נציג גרמניה לאירוויזיון האחרון, משוכנע שנציגת ישראל לאירוויזיון עדן גולן ספגה בריונות במהלך התחרות: "במקום לראות כמה היא טובה ומוכשרת, כולם ראו את המדינה שממנה היא הגיעה וצעקו לה בוז. אותי זה היה מצלק. הייתה המון שנאה באולם הזה"

המצעד השנתי של וואלה וגלגלצ: עדן גולן היא פריצת השנה/במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, עיצוב גרפי: תומר פרלנדס, צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: נועה לוי, מנהלת הוידאו: ירדנה עבודי פוקס, עיצוב תאורה: יוסי אדיזס, הפקה: חגית ברק, שי ורקר, זהבה אברה

הזמר איזאק, נציג גרמניה לאירוויזיון האחרון, משוכנע שנציגת ישראל לאירוויזיון עדן גולן ספגה בריונות במהלך התחרות וכי האולם שבו התקיימה התחרות "היה ספוג שנאה", כלשונו.

בריאיון שהעניק נשאל איזאק אם עדן אכן ספגה בריונות בתחרות. "כן, אני חושב שכן", השיב. "אתה יודע כמה היא צעירה? תחשוב שיש בחורה שבסך הכול רוצה לשיר שיר ולהגשים חלום, ולא משנה כמה היא טובה ומוכשרת, האנשים מסביב רואים רק את המדינה שממנה היא מגיעה וצועקים לה בוז. אם היה קורה לי דבר כזה, זה בוודאות היה מצלק אותי. המוטו של תחרות האירוויזיון הוא 'כולנו מאוחדים סביב מוזיקה'. לא ראיתי שום אחדות בנקודה הזו. כמובן שאני יכול להבין את העניין, אבל בסופו של דבר אנחנו מדברים פה על מוזיקאית צעירה שמופיעה נהדר וכולם צורחים לה בוז. הייתה כל כך הרבה שנאה באולם הזה".

איזאק גודריאן, הידוע בשמו הפרטי איזאק, ייצג את גרמניה באירוויזיון 2024 עם השיר "Always on the Run". השיר סיים במקום ה-12, מה שהפך את איזאק לזמר הגרמני עם התוצאה הטובה ביותר באירוויזיון מזה שנים. השיר הישראלי, "הוריקן", הגיע למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully