וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס חוללה דרמה ענקית: בכירים תומכים בשחרור האחים הרוצחים מננדז

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 20:14

התובע המחוזי של לוס אנג'לס צפוי להכריז על תמיכתו בקביעת גזר דין חדש לאחים לייל ואריק מננדז, שהורשעו ברצח הוריהם בשנת 1989. אתר דדליין מפרסם כי הוא צפוי לבקש את שחרורם מהכלא, לאחר שדנו בעדויות החדשות על התעללויות מיניות חוזרות מהן סבלו האחים מאביהם

טריילר לסדרה "מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז"/נטפליקס

התובע המחוזי של לוס אנג'לס צפוי יפרסם היום (חמישי) את עמדתו בעניין גורלם המשפטי של האחים לייל ואריק מננדז, שהורשעו ברצח הוריהם בשנת 1989. לפי הפרסום של אתר דדליין, הוא יכריז מחדש על תמיכתו בקביעת גזר דין חדש לשניים. לאחר שדנו בעדויות החדשות על התעללויות מיניות חוזרות מהן סבלו האחים מאביהם, חוזה מננדז, התובע המחוזי צפוי לבקש את שחרורם מהכלא של האחים.

האחים מננדז. יוטיוב, צילום מסך
האחים מננדז/צילום מסך, יוטיוב

האחים לייל ואריק הם שני אחים אמריקאים שהורשעו ברצח הוריהם, חוזה וקיטי מננדז, בשנת 1989. המשפט שלהם היה אחד המשפטים המתוקשרים ביותר בארצות הברית, והסעיר את הציבור בשל הטענות להתעללות מינית מצד ההורים, שהוצגו על ידי ההגנה. לאחר שבמשפט הראשון, המושבעים לא הצליחו להגיע להכרעה - המשפט נפסל. במשפט השני שני האחים הורשעו ברצח והוטל עליהם עונש מאסר עולם ללא אפשרות לשחרור על תנאי. כיום האחים ממשיכים לרצות את עונשם ולאור שידור הסדרה של ריאן מרפי עליהם בנטפליקס, כמו גם דוקו חדש עליהם שעלה במקביל בשירות הסטרימינג, חודש העניין בתיק.

  • עוד באותו נושא:
  • ריאן מרפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully