וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של מתיו פרי חושפת את השיחה האחרונה: "הוא חש שמשהו עומד לקרות"

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 10:55

"הוא בא אליי ואמר: 'אני אוהב אותך כל כך, ואני כל כך שמח להיות איתך עכשיו'. זה כמעט היה כאילו הייתה לו תחושת בטן מקדימה או משהו כזה", סיפרה אמו של כוכב "חברים", "הוא אמר: 'אני לא מפחד יותר', וזה הדאיג אותי"

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

סוזן מוריסון, אמו של מתיו פרי - כוכב הסדרה "חברים" שהלך לעולמו לפני כשנה בגיל 54 כתוצאה ממנת יתר - אמרה בריאיון כי השיחה האחרונה ביניהם עוררה בה דאגה רבה.

בריאיון לסוואנה גאתרי (Today), שישודר מחר במלאת שנה למותו של פרי, אמרה מוריסון כי הוא הראה לה את אחד בית חדש שרכש זמן קצר לפני מותו. "הוא בא אליי ואמר: 'אני אוהב אותך כל כך, ואני כל כך שמח להיות איתך עכשיו'. זה כמעט היה כאילו הייתה לו תחושת בטן מקדימה או משהו כזה. לא חשבתי על זה בזמנו, אבל כן תהיתי: כמה זמן עבר מאז שהייתה לנו שיחה כזו? שנים'".

"היה משהו בלתי נמנע במה שעמד לקרות לו, והוא חש זאת בעוצמה", אמרה מוריסון, "אבל הוא אמר: 'אני לא מפחד יותר', וזה הדאיג אותי".

פרי זכור, כמובן, מתפקיד צ'נדלר בינג ב"חברים", דמות סרקסטית ונוירוטית שהייתה אהובה במיוחד על מעריצי הסדרה. על אף הצלחתו ב"חברים" ודמותו הקלילה על המסך, חייו של פרי ידעו עליות ומורדות - עליהן פירט באוטוביוגרפיה שלו. הוא היה מכור לסמים ולאלכוהול, כשבמהלך צילומי הסדרה נטל באופן קבוע משככי כאבים. הוא נכנס ויצא ממוסדות גמילה, עלה וירד במשקל ובאופן כללי לא ידע יציבות רבה.

ב-2021 צולם פרק האיחוד של "חברים" ובו הביעו הצופים דאגה ממצבו של פרי, שעל אף שנראה פיכח בלע את המילים ונראה בוהה בחלל לא אחת. פרי ניהל מערכות יחסים שונות אך מעולם לא התחתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully