וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מזמר ולוחם: עידן עמדי מצטרף לקשת 12

28.10.2024 / 15:13

הזמר, היוצר והשחקן ישתתף בערוץ במספר פרויקטים ובראשם סרט דוקומנטרי המלווה את עמדי מאז ינואר האחרון, כשנפצע במלחמת עזה, דרך מסע השיקום והחזרה לחיים. בנוסף, הוא משתתף בכתיבת סדרת דרמה שבה יגלם דמות ראשית

עידן עמדי מדבר לראשונה אחרי שנפצע קשה בעזה: "הגעתי לבית החולים שרוף ומפויח"/ניב אהרונסון

הזמר, היוצר והשחקן עידן עמדי מצטרף לערוץ 12. הוא ישתתף במסגרת הערוץ במספר פרויקטים טלוויזיוניים משותפים ובראשם סרט דוקומנטרי המלווה את עמדי מאז ינואר האחרון, כשנפצע במלחמת עזה, דרך מסע השיקום והחזרה לחיים. בנוסף, קשת הודיעה כי סדרת דרמה חדשה נמצאת בימים אלה בפיתוח ועמדי שותף לכתיבתה ויגלם בה דמות ראשית.

בתחילת ינואר עמדי נפצע קשה בלחימה ברצועת עזה ואושפז בבית חולים שיבא. כעבור שבועיים, עם שחרורו, קיים מסיבת עיתונאים ובין השאר קרא להחזרת החטופים מעזה. בתשובה לשאלת וואלה תרבות אם הוא מבין את הזעם שיש על ההנהגה שחזרה לעסוק בהרגלים של 6 באוקטובר וחזרה למחלוקות, אמר: "אני מבין את הזעם של כולם. האמן לי שגם לי יש הרבה זעם. ב-7 באוקטובר, כשנחשפתי למה שקורה בדרום, משהו השתנה בי לנצח. המקום שבני העם שלנו חסרי אונים שינה אצלי משהו בדיסקט. זה הזכיר לי דברים מלפני 2,000 שנה ואם לא נדע להשתנות ולהפסיק עם הקשקושים והריבים אני מפחד שדברים כאלה יקרו שוב. אמנם זה נשמע גדול אבל אני מאמין בזה בכל לבי".

  • עוד באותו נושא:
  • עידן עמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully