וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד המכונה

רות קנאל

6.11.2005 / 9:54

ב"רוקדים עם כוכבים" ו"נולד לרקוד" קשת ורשת רוצות תהילה, אך לתהילה יש מחיר ואצל רות קנאל הן מתחילות לשלם, בזיעה

נהיה עכשיו קטע כזה, להגיד שפתאום כולם רוצים לרקוד, בגלל "רוקדים עם כוכבים" ו"נולד לרקוד", שעלו בסמיכות. שלוש עונות של כוכב נולד עשו עניין לאומי של לשיר במקלחת וכולם רצו להיות הראל סקעת, ואם לא, אז לפחות לקרוא לילד שלהם על שמו המלא (מעניין כמה נוזל כלים צריך לשתות בשביל הברקה כזאת). אז עכשיו הלהיט החדש הוא לרקוד, ולאט לאט כולנו נפנים שהדרך אל האושר עוברת דרך אמנויות הבמה, נצא לרחוב בחותלות ורודות ואפרו, נשיר בקול גדול, נפזז בכבישים ונעצור את התנועה. הביט-בוקס עלי. ישמור אותי האל מהטרנדים האלה, אחר כך החבר'ה שואלים למה לא באתי לדפוק את הראש במתנ"ס עם איזה "צדיק כתמר". אם כבר ריקודים אז רק מהכורסה שלי בסלון, אני אומרת.

ב"רוקדים עם כוכבים", זאת שמצוותת סלבריטאים למורים מקצועיים לריקוד ושולחת אותם להתחרות זה בזה, נשברתי באמצע. למה לראות את זה? אלה סלבס שטחנו את עצמם כבר בכל מקום אחר. שלא ימכרו לי שאין להם מושג בריקוד וזה כאילו נורא יפה שכל ההתנסות שלהם בתחום היא בתולית ונטולת פאסון. מה, אני אמורה למחוא להם כפיים ולהגיד להם, יופי חמודים, לא מספיק שאתם נאים ומצליחים ומרוויחים פי שתים עשרה יותר ממני, אתם גם רוקדים נהדר? ברור שהמטרה היחידה שלמענה שווה לצפות היא לקוות שיקרה איזה פאק מזעזע בשידור החי, משהו בכיוון נפילה אכזרית או בלקאאוט רצחני בתנועות. מה אתם נותנים לי כוכבים, תנו לי דם ויפה שעה אחת קודם. גם עומר ברנע וגברי לוי מתאבקים בחסה זה בסדר.

בית ספר תדמור

טרנד טרנד, אבל מעניין כמה אנשים באמת יידלקו על הריקוד אחרי שחזו באינפלציית ההומואים המדהימה שב"נולד לרקוד". זו, מכל מקום, היתה תוכנית מהנה הרבה יותר. הנה, שם יש אנשים פשוטים להזדהות איתם, למשל כמו הבחור המחוק ההוא שהודיע לשופטים שהוא "ילד של פירות וירקות". שכה יהיה לי טוב, נשיקה במצח הייתי נותנת לו רק על המשפט הזה. איזה תותח, איזה תמסח. בא להם ככה, כמו שהוא, נטורל מהבית, יחף ומאושר ומלא זבובים, ילד של פירות וירקות שעושה פריסטייל אישי ייחודי, וכל פאנל השופטים הפלצנים (להוציא עידו תדמור החביב, שהיה מפרגן גם לנמייה צולעת שנקלעה לבמה במקרה) מעקם את אפו ואף מלגלג עליו בפומבייסט! יאללה יאללה. זאת תוכנית שפונה לעם, בהשתתפות העם, ושיגידו תודה שיש פה כל כך הרבה חובבנים תאבי פרסום שמוכנים לבוא, רק כדי שרקדנים מקצועיים שכמותם ינבחו עליהם שאין להם גרוב ויתנשאו עליהם קשות. מישהו פה עוד אוכל סרטים ממיס גרנט של "תהילה", אה? זה דבר אחד לומר למישהו שהוא לא מתאים לדרישות התוכנית וזה דבר אחר לגמרי לשפד אותו ארבע פעמים רצופות ולסרס לו את חדוות הגרוב הבסיסית, שאני מאמינה שאפילו עכברושי כורסה נרקולפסים כמוני ניחנו בה. תתנו צ'אנס, יא מעפנים. כולם שם רוקדים מהלב, ויעשו לעצמם פדיחות בהמשך גם בלי עזרה מכם. חוץ מזה, כן ירבו תוכניות כאלו. אני מוכנה לראות אודישנים של תגליות מעכשיו ועד שאמות, לא צריכה לבוא שום תוכנית אמיתית אחר כך, ובכלל מחכה בקוצר רוח שיעשו גם "שיננית נולדת", בעזרת השם. כשאבוא לאודישנים עם סאקשן המחמד האימתני שלי מהבית ואדגים על צביקה הדר כמה מהלכים, דרכי לתהילה כבר תהיה סלולה. תצביעו לי באס.אמ.אס כשזה יקרה, אל תהיו זונות. ובנימה אופטימית זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully