וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן אמצע

ניב הדס

17.12.2007 / 9:53

זרקו את הטלוויזיה – וואלה! תרבות כבולה במקומכם לספה. כל יום, מה קרה אמש בפריים טיים. מבטיחים: לא יותר מ-200 מילה

תחקיר הפדופיליה של חדשות 10 הוביל אתמול לשאלה קשה אחת – האם דב גילהר הוא דקסטר של עברייני המין? האיש שצד את הציידים במקום שבו המשטרה נכשלת, רק מתוך איזשהו דחף פנימי שלו?

הדרך שבה עמד מול נפתול – השם הכי מפחיד שאני יכול לחשוב עליו – והחל לחקור אותו, היתה רגע טלוויזיוני מלחיץ כמעט כמו לראות את אבי קושניר רץ בפרסומת של חברת ביטוח.

כשהקסאמים נדחקים לאייטם השני במהדורה יום אחרי ששדרות מוכרזת כאזור במצב חירום מיוחד, קשה שלא לחשוב שמישהו מצא כאן את נוסחת הזהב - סדרת כתבות פורנוגרפיות באמתלה של עיתונאות חוקרת. מבלי להמעיט בערכם של המעצרים שהמשטרה מבצעת בעקבות גילהר-דקסטר, הנה צרור משפטים שרצו אתמול בזמן צפיית השיא (וגם בכתוביות, למקרה שלא שמעתם כמו שצריך): "אפשיט את בגדיך, אלקק לך את המקומות היפים", "את תגעי באבר שלי", "אני חרמן ואין לי עם מי להתפרק"; "אני רוצה שתהיי ערומה לגמרי, לעשות איתך מקלחת משותפת", והפייבוריט האישי שלי "יש לך כבר ציצי?".

אם הייתי הורה לילדה קטנה לא היו מעניינות אותי נבואות הזעם הנוספות שרצו במהלך המהדורה – מה יקרה אם טווח הקסאם יגדל? מה אם דו"ח הגרעין האמריקאי על אירן הוא מוטעה? ומה אם כוחו של הדולר ישוב אליו? – הייתי נועל את הבית, מנתק את האינטרנט ומחכה לסוף.

שאלה אחת שחייבת להישאל – מה עושה יעקב איילון עם המקלדת המוזרה שמונחת לפניו?

מהדורת חדשות 10, כל יום, בשעה 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully