וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן צור - "בעין הסערה"

עינב שיף

17.1.2010 / 8:00

אחד היוצרים החשובים במוזיקה הישראלית חוזר עם סינגל ראשון מתוך אלבומו החדש, שייצא בקרוב. "המטרה בהקלטות היתה להושיט יד למאזין"

יח"צ - חד פעמי

בחודשים הראשונים של השנה העברית החדשה, אפשר היה להיתקל בערן צור במספר הופעות, שהוכיחו שלא רק שכוחו במותניו, פיו ונגינתו, אלא שכבר באלבום הקרוב שלו נמצאים כמה מהשירים החזקים שכתב בקריירה הארוכה שלו. היום (ראשון), יוצא אחד מהם, "בעין הסערה", סינגל ראשון מתוך "כל מה שאנושי", אלבום האולפן הרביעי שלו בסך הכל, לצד אלבום אחד עם טאטו, אלבום וחצי עם כרמלה גרוס וגנר ("פרח שחור" ו"עיוור" בלב ים") ואלבום אוסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הסינגל החדש של צור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מתוך המוזיקה והעבודה עליה, הגיעה התובנה לא להשתמש באלקטרוניקה לעזר באלבום הזה", סיפר צור. "הן מבחינה מוזיקלית והן בדרך העבודה האלבום כשמו כן הוא, כולו מגע יד אדם. מבחינת התכנים, מהטקסטים עולה מתח ברור בין האינטימי והמוגן לבין החוץ החשוף ולעתים מאיים. המטרה בהקלטות היתה להושיט יד למאזין, יד מזמינה אל תוך העולם הפנימי והעכשווי שלי".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, לצד טקסטים של צור מכיל "כל מה שאנושי" גם שירים שנכתבו על ידי יאיר הורוביץ, אברהם שלונסקי ואפילו של הסופר אתגר קרת. האלבום הופק מוזיקלית על ידי דורון פלסקוב ואוהד בן ארי ושותף בו גם יובל מסנר, חברו הטוב של צור ושותפו המוזיקלי הקבוע. גם גבע אלון השתתף בהקלטת האלבום והגיטרה שלו אף נוכחת בסינגל שלפניכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully