וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ל"שתיקת הארכיון" בסאנדנס

עינב שיף

31.1.2010 / 7:10

סרטה של יעל חרסונסקי זכה בפרס העריכה הטובה ביותר על עבודתה של העורכת ז'ואל אלכסיס, בקטגוריה המוקדשת לסרטים דוקומנטריים מהעולם בפסטיבל היוקרתי

"שתיקת הארכיון" חוזר מפסטיבל סאנדנס, שם הוקרן בבכורה עולמית, עם פרס על העריכה הטובה ביותר לסרט דוקומנטרי מהעולם, כך הוכרז הלילה (שבת) בטקס הנעילה של הפסטיבל שנערך ביוטה שבארצות הברית. הפרס הוענק לעורכת הסרט, ז'ואל אלכסיס.

"שתיקת הארכיון" בבימויה של יעל חרסונסקי ובהפקתה של נעמי שחורי עוסק בסיפורו של סרט שצילמו הנאצים על החיים בגטו ורשה, ומשמש עד היום כחומר ארכיוני על החיים בגטו.

הסרט הוצג לראשונה בכנס פיצ'ינג של פרויקט גרינהאוס שנערך באיסטנבול, שם זכה במענק פיתוח ובהכרה מצד בכירים בתעשיית הקולנוע באירופה. הסרט ישודר בערוץ yes דוקו במהלך 2010. בחודש הקרוב יוקרן הסרט בפסטיבל ברלין.

הזוכה הגדול של הערב היה "Winter's Bone", סרטה של דברה גרניק אודות מסעה של נערה בהרי מיזורי אחרי אביה. הסרט זכה בפרס חבר השופטים בקטגוריית הדרמה האמריקאית, נרכש להפצה בארצות הברית וכן כבר עכשיו החל באז סביב השחקנית הראשית ג'ניפר לורנס. בנוסף, זכה הסרט בפרס התסריט, שהתבסס על נובלה באותו שם של דניאל וודרל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully