וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רומיאו ויוליה" תעלה הערב; דן שפירא יופיע עם קביים

שני גורקביץ'

5.1.2011 / 14:08

השחקן שנפצע שלשום יחזור לתפקידו במחזה, למרות שרגלו מגובסת והוא נעזר בקביים. "עדיף להוליד את התינוק הזה מאשר להחזיק אותו בבטן עוד חודש", אומר הבמאי נועם שמואל

בכורת המחזה "רומיאו ויוליה" שנדחתה אמש, תתקיים הערב (רביעי) כשהשחקן הראשי דן שפירא, ששבר את רגלו, יופיע עם קביים - כך נמסר מתיאטרון הקאמרי. שפירא נפצע שלשום במהלך החזרה הגנרלית למחזה, ובבדיקות שנערכו לו בבית חולים הוחלט לגבס את רגלו. בעקבות הפציעה נדחתה בכורת המחזה שאמור היה לעלות אתמול.

הבוקר ערך צוות ההפקה חזרה נוספת, יחד עם שפירא, ומהקאמרי נמסר כי "ההצגה הותאמה למצב החדש. אנו מקווים כי דן שפירא יחזור במהירות לתפקוד מלא וגאים על התגייסות כל המעורבים בהפקה המאפשרת את הצגתה החל מהערב כמתוכנן".

ההצגה תיערך באולם 3 של הקאמרי, שהבמה בו אינה במת תיאטרון רגילה אלא מחולקת לחמש במות קטנות המפוזרות ברחבי האולם, כששתיים מהן גם נוטות על צידן. בשיחה עם וואלה! תרבות, סיפר במאי ההצגה נועם שמואל כי למרות אופיה הבעייתי של הבמה, שפירא הצליח להתמודד עם האתגר במהלך החזרה הבוקר. "התחושה היא שאתה מעדיף להוליד את התינוק הזה מאשר להחזיק אותו בבטן עוד חודש", אמר שמואל.

"רומיאו ויוליה" מתוכנן להמשיך בתקופת הרצה עד יום ראשון, ואז להתחיל להציג באופן סדיר ב-2 בפברואר. "אני מקווה שעד אז שפירא יוכל לחזור ולגלם את התפקיד כרגיל", אמר שמואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully