וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטין סטיוארט פוטרה מסרט ההמשך ל"שלגייה והצייד"

רוני אפרת

15.8.2012 / 11:30

על רקע פרשת הבגידה המתוקשרת של סטיוארט בבן זוגה עם במאי הסרט, החליטו אולפני יוניברסל שההמשכון יתמקד אך ורק בדמותו של הצייד שגילם כריס המסוורת

כוכבת "דמדומים", השחקנית קריסטין סטיוארט, שיצאה
בהצהרה פומבית על הבגידה בבן זוגה רוברט פטינסון עם במאי סרטה האחרון "שלגייה והצייד", באה על עונשה דווקא מחברת יוניברסל. היום פרסם ההוליווד ריפורטר כי האולפנים החליטו שההמשכון לסרט שביים רופרט סנדרס לא ייצא לפועל בגרסתו הנוכחית, אלא יתמקד אך ורק בצייד, אותו מגלם כריס המסוורת. סטיוארט לא תוזמן להשתתף בהפקה זו וטרם הובהר אם סנדרס יביים גם את סרט ההמשך.

הסרט "שלגייה והצייד", שיצא ביוני האחרון, גרף רק 389.2 מיליון דולר ברחבי העולם בעוד תקציבו עמד על 170 מיליון דולר. יחד עם זאת, סטיוארט, מתוקף הרקורד ב"דמדומים", קבלה משכורת מכובדת, בידיעה שגיוסה לסרט ההמשך ינגוס בחלקים נכבדים מתקציבו.

התסריטאי המקורי דיוויד קופ התנער מכתיבת סרט ההמשך בטענה כי זה לא מה שסוכם עם יוניברסל באשר לתסריט. בחברה ממתינים להמסוורת שיסיים את השתתפותו בסדרת "ת'ור" של מרבל קומיקס. "הסטודיו בוחן כעת את המשך הזיכיון", נמסר מדוברות יוניברסל.

רוברט פטינסון. GettyImages
בלי חברה, אבל עם סרט חדש. פטינסון/GettyImages

באשר לפטינסון עצמו, הוא זוכה למתנת ניחומים צנועה, בדמות תפקידו של לורנס איש ערב ב"מלכת המדבר", המבוסס על הביוגרפיה של גרטרוד בל כפי שנכתבה על ידי וורנר הרצוג, שגם כתב את התסריט. פטינסון ישחק לצד נעמי ווטס בתפקיד בל. מהלך זה הופך אותו לקלף חזק במיוחד בגזרת הסרטים העצמאיים, אחרי השתתפות ב"קוסמופוליס" של דיויד קרוננברג וב"רשימה שחורה", מותחן אינדי על לכידתו של סדאם חוסיין.

צפו: ג'ון סטיוארט עוזר לרוברט פטינסון להתגבר על הבגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully