וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: ההמשך ל"דברים שפרחות מועדונים הומואיות אומרות". צפו

עפר סקר

10.1.2013 / 0:10

יוצרי הקליפ הוויראלי שכבש את הרשת והעניק השראה (אולי) לדמויות ב"ארץ נהדרת" משחררים המשכון העוסק בסטוצים. "חשבתי שאולי 40 איש יראו את זה", אומר אחד היוצרים. מיוחד

"דברים שפרחות מועדונים הומואיות אומרות" הוא ללא ספק הסרטון שעשה הכי הרבה באזז ברשת העברית בשבועות האחרונים, עם כ-70 אלף צפיות ביוטיוב, אזכורים בתקשורת ובטלוויזיה ואפילו שמועות על כך שדמויות ההומואים בעונה החדשה של "ארץ נהדרת" שאבו ממנו השראה (חשוב להדגיש שהטענות הוכחשו על ידי כותבי התוכנית). כעת, משחררים יוצריו סרטון המשך, "דברים שפרחות מועדונים הומואיות אומרות אחרי סטוץ", ואתם יכולים לצפות בו בבכורה כאן בוואלה! תרבות.

יוצרי הסרטון, שמעדיפים שלא להיחשף בשמם, מכנים את עצמם "משפחת אין גבול", וטוענים כי הלהיט נולד במקרה יותר מאשר בכוונה. "אנחנו קבוצת חברים שהכירה בזמן שעבדנו בסלקום לפני 8 שנים, ומאז גדלנו יחד, התפתחנו יחד, עברנו מדינות, ערים וארצות" מספר אחד מהיוצרים. "יש בינינו אנשי הייטק, עורכי דין, כלכלנים, רואי חשבון, מורים, אנשי אקדמיה - גברים ונשים. כמו כל קבוצה סגורה התפתחו לנו בדיחות בפרטיות, צורות דיבור ומילים שהמצאנו במשך השנים. שיחת SMS שלי עם חבר העלתה כל מיני משפטים משעשעים, ככה סתם לצורך הבדיחה, ואז קלטתי שיש כאן משהו, ואמרתי לו שאני מכין מזה מצגת ונפיץ לחברים. כשקראתי את זה מהר, חשבתי לעצמי שאם נקריין את זה בקולות מצחיקים ומהר זה יהיה אפילו יותר מצחיק. בערב אחד ישבו שני חברי המשפחה שהם חקיינים אלופים אצלי בדירה והקלטנו את זה. הם שני אנשים מאוד משעשעים, ככה שהיה מספיק להביא להם את הטקסט ולפתוח להם מיקרופון וכל השטויות התחילו לזרום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמיון גדול. ההומואים ב"ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הכנתי שקפים תואמים כי חששתי שלא יבינו את המילים", הוא מספר, "ערכתי את זה והעליתי ליוטיוב. חשבתי שאולי 40 איש יראו את זה, חברים קרובים ומכרים. בחרתי שלא יהיו בסרטים פרסומות כי אין לנו צורך וכוונה להיחשף, ובאמת הכל בשביל הפאן. אחרי שעה היינו על 300 צפיות, אחרי יום על למעלה מ-3,000, אחרי שבועיים אנחנו על למעלה מ-70 אלף. הרבה מהז'רגון הפרטי שלנו פתאום הופץ בתל אביב, גברים ונשים בכל הגילאים, וגם כאלה שמעולם לא היו הומואיות, פרחות, או במסיבות מהסוג הזה - כולם משתמשים ב'שוכשוך' או 'בוטן'".

מה היה השוני בין התגובות שקיבלתם מן הקהילה הגאה ומחוצה לה?

"הקהילה הגיבה באופן מגוון. חלק אמרו 'וואו, זה מתאר באופן מדויק את מה שאנחנו חווים, זה קיצוני, זה מצחיק אבל זה אמיתי'. חלק אמרו שזה משעשע אבל הם לא מתחברים ל'נשיות'. והיו גם תגובות, אמנם מעטות, שחשבו שזה פוגע בקהילה, שזה מחזק סטיגמות ומציג אותה באופן רע. לא באנו לעשות רע, באנו לעשות כיף. זה בסדר לא להתחבר להומור, אנחנו מציגים באור משעשע סצינה מסוימת, באופן מאוד מוגזם. מחוץ לקהילה זה היה מאוד מפתיע, לא ציפיתי שכל כך הרבה יאהבו, יתחברו, ישתמשו במילים ובביטויים. הם אפילו לא יודעים מי זאת עופרה, למה 'עלה לי', ממה 'נקי לי', אבל אני שמח שאוהבים. שני דברים אני עדיין לא מצליח להבין - למה זה כל כך מצחיק סטרייטים, ולמה זה נהיה מצחיק יותר ככל שצופים בזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הסרטון הראשון, שהפך ללהיט:

על הסרטון החדש, העלילתי יותר באופיו, כבר עבדו חברי הקבוצה בצורה מחושבת יותר. "הוא קצת אחר, הוא טיפה ארוך יותר, הוא יותר סיפורי - מתאר שיחה בין שתי פרחות שמשתפות חוויות על אתרי הכרויות ומפגשים הזויים. אספתי את המשפטים מהחבר'ה. משכו אותי לכל מיני כיוונים, להיות יותר פוליטי, יותר סליז, יותר מתון, איטי יותר, פשוט, ישיר - וניסיתי לאזן לפי דעתי".

מה חשבתם על דמויות ההומואים ב"ארץ נהדרת", ועל הטענה שאלה כאילו נוצרו בהשראתכם?

"אנחנו חלוקים בנושא. אני אישית מאוד מעריך את 'ארץ נהדרת', יש שם כותבים מעולים. אחד מהם יצר איתי קשר והבנתי שהקטעים צולמו מזמן. אנחנו מקבלים תגובות שזה נראה ומרגיש דומה מדי, אבל הדיבור הוא הדיבור המוכר - לא המצאנו גלגל אני מניח. אולי סייענו להם בטיימינג של דמויות מהסוג הזה, ונראה שיש ביקוש, אז למה לא?".

מה חשבתם על הסרטון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully