וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס גילדת הבמאים: בן אפלק וסטיבן ספילברג בפנים, טרנטינו בחוץ

8.1.2013 / 20:23

עוד מועמדים לפרס היוקרתי: קתרין ביגלו על "כוננות עם שחר", אנג לי על "חיי פיי" וטום הופר על "עלובי החיים" - לקוונטין טרנטינו ודיוויד או ראסל לא נשאר מקום

גילדת הבמאים של של אמריקה (DGA) הכריזה הערב על המועמדים לפרס השנתי מטעמה, הנחשב לאחד החשובים והיוקרתיים בדרך אל האוסקר, שנחשב למנבא כמעט ודאי לפרס השחקן הטוב ביותר בטקס הנחשב.

בן אפלק מועמד לפרס זו הפעם הראשונה על סרטו "ארגו". באווירה המודיעינית-צבאית מועמדת גם קתרין ביגלו על סרטה המדובר ומעורר המחלוקת "כוננות עם שחר"; הפעם הקודמת בה ביגלו היתה מועמדת לפרס הייתה ב-2009, אז גם זכתה בו ובהמשך גם בפרס הבמאית הטובה ביותר בטקס האוסקר. טום הופר מועמד על "עלובי החיים", כאשר ב-2011 הוא יצא מהטקס עם הפרס בידיו על "נאום המלך". אנג לי, שכבר זכה בפרס פעמיים, מועמד השנה על "חיי פיי" לאחר שזכה בפרס פעמיים בעבר. את החמישיה המכובדת סוגר סטיבן ספילברג שמועמד על "לינקולן" - מדובר בפעם ה-11 שהבמאי האמריקאי מועמד לפרס יוקרתי, כאשר זכה בו כבר שלוש פעמים ואף קיבל מטעם הגילדה אות הוקרה על מפעל חיים בשנת 2000.

טקס הענקת הפרס יתקיים בשבת ה-2 בפברואר, ובמאים שהיו בולטים ב-2012 אך לא יגיעו אליו, לפחות לא כמועמדים, הם קוונטין טרנטינו עם "ג'אנגו ללא מעצורים" ודיוויד או. ראסל עם "אופטימיות היא שם המשחק" המרגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully