וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה קולט? אביטל

23.12.2004 / 10:40

מיכל טראוריג מודה שהיא צופה ב"שגריר" וממפה את הבחורות שמעדיפות שער ב"לאשה" על ג'וב בשגרירות

אף אחד לא צופה ב"שגריר", כלומר אף אחד מהברנז'ה לא צופה בשגריר, והפעם לא מדובר בסימפטום פרויקט וואי שכולם רואים ואף אחד לא מודה בכך, הם פשוט לא רואים. אולי זה בגלל ש"השגריר" לא מבוססת על סקס סמים ורוקנ'רול, אולי בגלל שהתוכנית עוסקת בפוליטיקה וציונות וכידוע הברנז'ה ניזונה רק מרכילות זולה שאיננה כוללת את אהבת הארץ ואולי בגלל שהתוכנית פשוט יבשושית. אבל מה באמת ניתן היה לצפות מרינה מצליח (החביבה), נחמן שי (לעולם נחש צפע) ויעקב פרי ("בשבילי הכוכב זה אתה"). כאמור מדובר בתוכנית שלא מתיימרת להתעסק בתככים ומזימות, אלא למצוא מסביר ראוי לארץ הראויה שלנו, ישראל או פלסטין - תלוי מאיפה אתם מסתכלים, אך בפועל מתנהלת "השגריר" כריאליטי למהדרין, בעיקר בזכות הבנות. בנות, כנראה לעולם יהיו בחורה לבחורה זאב או במילים פשוטות, אישה לאישה כלבה בת כלבה.

לחדוות הגולשים, להלן המפה הדיפלומטית בגזרת האסטרוגן: הבנות מתחלקות לשני מחנות מרכזיים. המחנה ראשון שייך לרונה ויעל. ארז טל שבחן את הבנות במבחן הידע, קלע בול כאשר כינה את יעל, מלכת הכיתה ואת רונה חברתה הטובה, נגררת ומאוימת על ידה. יעל בחורה יפה מאוד, כוסית טיפוסית, שופעת ביטחון עצמי ובולדוזר שלא יוותר לאף אחד, ולא ירפה עד שנצעק בכיכר העיר שאישה יפה יכולה להיות גם חכמה. תקרית ההערה הספק גזענית שהופנתה על ידה לעבר דפנה הפכה מיד בידי מפיקי ה"שגריר" לקרנבל שלם שבסופו הצטיירה יעל כמרשעת לא קטנה. אני בטוחה שיעל מצטערת מעומק נשמתה על פליטת הפה שלה, אך היא לעולם לא תודה בכך, מהסיבה הפשוטה שנשים יפות לעולם לא מתנצלות, במיוחד לא בערוץ 2 ובטח שלא בשידורי קשת.

רונה, חברתה הטובה, היא הנגררת הטיפוסית, היא עושה בדיוק אבל בדיוק מה שיעל תגיד לה, גם אם זה יעלה לה בניצחון. במבחן הידע שנערך אמש הוכיחה רונה עד כמה היא מאויימת מהאשה היפה שלצדה עד שלא הצליחה לענות אפילו על השאלה הפשוטה, מהי בירת אוסטרליה?, והרי עסקינן בחננת על. חננה או לא רונה הודתה בשידור, שחלומה הגדול הוא שהיא ויעל יישארו המועמדות האחרונות לניצחון, וכך תזכנה בפרס המשמעותי – שער ב "לאישה". אין מה לומר, קרייריסטית גדולה.

הולנדית ואתיופית בציון

במחנה השני מתמודדות שתי פאקצות לא פחות מקושקשות.הראשונה היא דפנה, הולנדית בלונדינית מהממת ,חטובה וגבוהה, נטולת כל זיקה חיצונית למזרח התיכון, היא רגישה מאוד ונעלבת מכל שטות אך בו זמנית, מכונה על ידי חברותיה לקבוצה "אייס וומן". בעוד הן טוענות שהיא נטולת כל רגש אנחנו יודעים שההולנדית הקטנה הולכת לישון בלילה בוכה. דפנה נפלה ב"שגריר", היא נפלה על סעיף ישראליות הבחורה האירופאית לא נולדה בארץ, לא קוראת ספרות ישראלית, לא הולכת לקולנוע ולא עשתה צבא. לרגע לא היה לה סיכוי לכבוש את התוכנית האולטרה-ציונית. רוב הזמן התבקשה נציגת הולנד בישראל להוכיח לחברי הוועדה עד כמה היא אוהבת לחיות פה.

רביעית בתור היא מהרטה, שחקנית תיאטרון וקולנוע שאת תו התקן שלה קיבלה עם תפקידון ב"מיכאלה". היא אתיופית נאה, שדואגת להזכיר לכולנו בכל רגע אפשרי, שאסור לנו לשפוט אותה על פי צבע עורה. להוציא העובדה שמהרטה היא אתיופית עם סיפור חיים נוגע ללב, היא בעצם רגע חולף של כלום בתוכנית. כל מה שהיא יודעת לעשות זה לגעת ללב וזה מעולה מבחינתה כי אנחנו הישראלים, אוהבים שמרחמים עלינו. גם אנחנו, כמו מהרטה, מנפנפים בסיפור חיינו לכל עבר.

הפרק ששודר אתמול, כמו גם אלה קדמו לו, הוציא לנו הנשים, שם רע. שוב כשלנו בניסיון להוכיח שאנחנו לא רק כלבות, תככניות וכו'. אבל למי אכפת מההסברה, תנו להן שער ב"לאשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully