וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיי כמיקל רומנס: התאבדות זה לא אחלה

נרקיס טפלר

27.5.2008 / 14:54

אחרי שמעריצה צעירה של הרכב האימו התאבדה וגררה האשמות כלפיו, פרסמו חברי מיי כמיקל רומנס הודעה באתר הרשמי שלהם

לפני שבועיים האנה בונד, בת 13 מאנגליה, תלתה את עצמה לאחר ריב עם אמה שלא הסכימה לתת לה לישון אצל חברה.
האנה, שהעריצה את הכימיקל רומאנס וכתבה באתרים שונים תחת הכינוי "אסון מהלך" (living disaster), אמרה תוך הריב עם אמה: "בא לי למות". שעה לאחר מכן מצאו אותה הוריה תלויה בחדרה. חוקר מקרי המוות שעסק בחקירת המקרה טוען כי הנערה התאבדה בהשפעת מוזיקת האימו לה הייתה מאזינה.

בעקבות המקרה הלהקה My Chemical Romancהואשמה על- ידי גופי התקשורת השונים בכך ששיריה מזיקים ומשפיעים לרעה על בני הנוער המאזינים לה. עקב ההאשמות הקשות שהטיחה העיתונות על הלהקה ועל קהל מעריצי האימו המושפע על ידיה, מעריציה ותומכיה יקיימו צעדת מחאה בלונדון.

כתוצאה מכך, מיי כימיכל רומאנס החליטו לעשות מעשה ולהגיב באתר הרשמי שלהם. הלהקה טענה שם שהיא לגמרי נגד התאבדויות, ומסרה את תנחומיה למשפחת הנערה שהתאבדה.
"אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחתה של האנה בונד שליבנו איתם". נכתב באתר הרשמי. מיי כימיכל רומאנס הייתה ותמיד תהיה נגד אלימות ונגד התאבדויות, כלהקה, אחת ממשימותינו דרך פועלנו היא לתמוך ולהוות נחמה למעריצינו".

"המסר והגישה של האלבום The Black Parade'' הוא תקווה ואומץ לב. השירים באלבום מתעסקים במציאת כוחות בהמשך החיים גם בתקופות קשות ובזמנים כואבים. אם מישהו שאתם מכירים חש במצוקה נפשית כלשהי, או בדיכאון, אנחנו מעודדים אתכם למצוא את הדרך להתמודד עם התחושות האלה בצורה החיובית ביותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully