וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: איאן בראון אישר כי הסטון רוזס מתאחדים

שני גורקביץ'

17.10.2011 / 9:31

אחרי ימים של שמועות על איחוד של הלהקה המיתולוגית ממנצ'סטר אומר הסולן: "אנחנו נשלוט בעולם שוב"

סולן הסטון רוזס, איאן בראון, מאשר כי הלהקה המיתולוגית מתאחדת - כך מדווח היום (שני) הסאן הבריטי. הצהובון מתבסס על הודעת טקסט ששלח בראון לחבר קרוב של הלהקה ובה כתב "אנחנו עומדים לשלוט בעולם שוב. זה קורה".

השמועות על איחוד אפשרי החלו לצוף בבריטניה ביום שישי האחרון לאחר שכתבי המוזיקה במדינה הוזמנו למסיבת עיתנואים שתיערך מחר בלונדון ונאמר להם כי הם צפויים לשמוע "הודעה חשובה מאוד". ניסיונות לוודא באיזו להקה תעסוק ההודעה עלו בתוהו, ואנשי יחסי הציבור לא אישרו או הכחישו אם מדובר באיחוד של הסטון רוזס. אישור רשמי יתקבל לכל המאוחר מחר.

שמועה דומה התפשטה בממלכה המאוחדת רק לפני חצי שנה, אך זו הוכחשה עוד באותו היום. הפעם, לא רק שאיש מחברי הלהקה לא הכחיש את השמועות, אלא שהמתופף רני אף הגדיל ועשה כששלח מסר מוצפן למערכת המגזין
NME ובו נאמר "Not before 9T will I wear the hat 4 the Roses again".

הסטון רוזס בקליפ ל - "I Wanna Be Adored":

הסטון רוזס התפרקו ב-1996 בעקבות עזיבתו של הגיטריסט ג'ון סקווייר. הלהקה ממנצ'סטר הוציאה שני אלבומים בלבד אולם קיבלה מעמד בולט מאוד בסצנה המוזיקלית העולמית באותה התקופה. מאז הפך הסולן איאן בראון לאמן סולו מצליח ואילו מאני הבסיסט ניגן עם להקות כגון פריימל סקרים ופיטר הוק מניו אורדר וג'וי דיוויז'ן.

סטון רוזס בוואלה! music

מתרגשים מהאיחוד הצפוי של הסטון רוזס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully