וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרינס נגד הומואים?

19.11.2008 / 20:04

האמן הידוע בכינויו פרינס: "אלוהים ירד ארצה וראה שכולם עושים את זה עם כל אחד, אז הוא שם לזה סוף"

בראיון לעיתון "ניו יורקר" צוטט האמן הידוע בכינויו פרינס, כמי שתומך באיסור נישואי הומוסקסואלים, המכונה בעגה הקליפורנית "הצעה מספר 8". כשנשאל על הנושאים החברתיים הבוערים בארה"ב, ענה פרינס תוך כדי הצבעה על ספר תנ"ך כי "אלוהים הגיע לארץ וראה אנשים תוקעים את זה בכל מקום ועושים את זה עם כל דבר, והבהיר הכל. הוא אמר, כאילו, 'מספיק'".

מקורבים לפרינס בחרו להגיב דווקא אצל הבלוגר המצליח פרז הילטון, הומו מוצהר שמתנגד להצעה. "אנחנו מאד כועסים שפרינס צוטט באופן מוטעה", מצטט הילטון מקור בפמליית פרינס. לטענתם, כתב הניו-יורקר אפילו לא הביא איתו מכשיר הקלטה ולכן יצר רושם מוטעה על הקוראים. למעשה, כך נטען, כשהצביע פרינס על התנ"ך הוא כיוון לחלקים המדברים על אהבה והבנה. הניו-יורקר מצידו עומד מאחורי הסיפור.

בתוך כך, סוכנות הידיעות, רויטרס, מדווחת שלאחרונה הוגשה תביעה כנגד פרינס, ע"י יצרנית הבשמים Revelations באשמת הפרת חוזה. פרינס מואשם ע"י החברה כי לא סייע במאמצי השיווק של הבושם הנושא את שם אלבומו האחרון, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים של החברה לתאם עמו את הנושא. קבוצת יוניברסל המפיצה את אלבומיו של פרינס, אמרה לרויטרס כי "טרם קיבלנו את התלונה, אך הטענות מוכרות לנו ואין להן כל בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully