וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולס קייג' יודע איך לשבור קופה

עינב שיף

23.3.2009 / 0:45

"Knowing", סרטו החדש של הכוכב הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, כשאחריו עוד שתי כניסות חדשות לגמרי

סוף השבוע האחרון בהוליווד עמד בסימן השילוב בין מדע בדיוני לניקולס קייג', שהביא את "Knowing" של אלכס פרויאס ובכיכובו של קייג' למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית.

הסרט הכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 24.81 מיליון דולר, שהציבו אותו מעל הקומדיה "I Love you, Man" (שגרפה 18 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתה) ו"משחק כפול" של טוני גילרוי ובכיכובם של ג'וליה רוברטס וקלייב אואן (14.4 בסוף השבוע הראשון להקרנתו). למרות זאת, כדאי לשים לב ש- "Knowing" הוקרן ב– 3,332 בתי קולנוע ברחבי המדינה, לעומת 2,700 של "I Love you, Man" ו– 2,574 של "משחק כפול".

סדר עולמי ישן

שלוש הכניסות הטריות לטבלה דחקו את ארבעת המקומות הראשונים של השבוע שעבר למטה בטבלה, אך באותו סדר: "המרוץ להר המכשפות" עדיין מעל "השומרים" (13 מיליון דולר לעומת 6.725), שנמצא מעל "The Last House on the Left" (עם 5.921 מיליון דולר) שנמצא מעל המתנחל הוותיק בטבלה, "חטופה" - במקום השביעי עם 4.1 מיליון דולר.

במקום השמיני נמצא "נער החידות ממומביי" (2.7 מיליון דולר), שהוא הסרט הוותיק ברשימה אך יצא להפצה ארצית רק בשלב מאוחר יחסית. עם זאת, סרטו של בויל נמצא מעל סרטו של טיילר פרי, "Madea Goes to Jail". ועדיין, עם סך רווחים בגובה 87.2 מיליון שגרף סרטו של פרי, אין לו באמת על מה להתלונן.

השוטר אזולאי

לפני שסוגרים את הטבלה עם "Coraline", יש לשים לב לדחיקתו מהטבלה של "Mall Cop" בכיכובו של קווין ג'יימס,שהצליח לשרוד 9 שבועות בטבלת שוברי הקופות עם רווחים בגובה 141 מיליון דולר. גם "הוא פשוט לא בקטע שלך" מיצה את הקטע שלו ו"ווידויים של שופוהוליק" יצטרך למצוא התמכרות אחרת כדי לחזור פעם נוספת לטבלת שוברי הקופות.

הטבלאה המלאה

1. "Knowing"
2. "I Love You, Man"
3. "משחק כפול"
4. "המרוץ להר המכשפות"
5. "השומרים"
6. "The Last House on the Left"
7. "חטופה"
8. "נער החידות ממומביי"
9. "Madea Goes to Jail"
10. "Coraline"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully